Passa al contingut principal

Pastissets petits d'Oreo


La casa Nabisco, com podeu llegir a la Viquipèdia, és un nom (i marca) derivat de National Biscuit Company. És, com podeu intuir, un producte americà, tot i que llegint Nabisco sense cap mena de coneixement previ, podria entrar com una empresa Japonesa, doncs les rareses que han arribat a treure amb els productes és increïble. Un exemple, les mini galetes Oreo de tè verd del Juny passat.


I aquestes “Oreo Soft”? No haurien de ser dures com les altres? Doncs no, és el que seria una Oreo Anti-oreo, perquè ni té el cruixent de la galeta normal, ni porta estampat el relleu clàssic que la identifica de la resta de plagis mundials ni tampoc el sabor que amb els ulls tancats et faria reconèixer una Oreo sense pensar-t’ho dos cops. Però ei! És un producte molt bo! M’imagino que tot plegat és per aprofitar el renom que te la marca per fer una mena de pa de pessic. (Sembla que és tendència aquest producte, fa un temps que Cacaolat també ha tret una cosa similar).


El que he trobat molt exagerat, és que la bossa és força gran, i dóna la sensació que n’hi ha moltes (el pastisset és més gran que les galetes normals) i realment el que et trobes és que els paquets individuals de dins van amb “aire incorporat”. Dedueixo que per evitar que arribin aixafats al consumidor final, però essent clar… enganya molt. Moltíssim. Cal afegir-hi aquella sensació que estan reembolicant les coses trenta mil vegades i si hi afegim que el producte és molt volàtil (es consumeix amb pocs segons), la quantitat d’embolcall que sobra és molt elevat. Una coça als ous a l’ecologisme, parlant clar.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.