Passa al contingut principal

Soyjoy: directes del Japó

Soyjoy ha començat amb força. Després de les presentacions que es van fer a Barcelona i Madrid ("cronificades" per en Flapy del conegut bloc flapyinjapan.com). La barreta de soja i fruita està agradant i sembla ser que cada dia guanya adeptes gràcies a les campanyes de mostres que es fan constantment a diferents centres i esdeveniments vinculats (o no) a la cultura asiàtica.
La barreta no és un invent caigut del cel, el producte (fins fa poc) es trobava sempre a llocs "especials" i recomanats per a "nutricionistes dietètics", aquestes botigues que et venen la soja cinc vegades més cara perquè si.

Al mercat local, el podeu trobar en 7 sabors diferents: goji, taronja, maduixa, plàtan, poma, gerds i cirera. Per les campanyes que fan, sempre que volia provar un sabor exòtic estava esgotat(entenc per exòtic, sabors poc "normals" en productes de snack com el goji o els gerds), però què hi farem vaig agafar el de poma aviam què tal...



Primer de tot destacar que l'éxit de Soyjoy és l'embolcall, no té l'aspecte "farmacèutic" que solen tenir els productes dietètics i/o de soja i el logo no intenta semblar cap tipus de planta, o arbre, o el que sigui que el director de marketing cregui que "desprén natura i salut". Potser el fet que sigui japonés(*) posa ordre i disciplina el desgavell que hi ha avui a nostre mercat. En segon lloc, la barreta conté farina de soja (of course...) i algunes barretes poden arribar a tenir el 40% de fruita (força per un snack, no creieu?)



(*)Japonès? Si. Soyjoy és una marca de Otsuka, una empresa que té la central a Tokushima, a l'illa de Shikoku i entre d'altres productes (sobretot begudes), fabrica aquest deliciós snack. (Clar que si aneu al Japó, podreu provar més de 10 sabors diferents!). També és una empresa molt activa a la xarxa, ho podeu comprovar per el seu bloc, la pàgina de facebook i el compte de twitter. (Important twitter per si voleu aconseguir mostres GRATIS, hehehehe)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.