Soyjoy ha començat amb força. Després de les presentacions que es van fer a Barcelona i Madrid ("cronificades" per en Flapy del conegut bloc flapyinjapan.com). La barreta de soja i fruita està agradant i sembla ser que cada dia guanya adeptes gràcies a les campanyes de mostres que es fan constantment a diferents centres i esdeveniments vinculats (o no) a la cultura asiàtica.
La barreta no és un invent caigut del cel, el producte (fins fa poc) es trobava sempre a llocs "especials" i recomanats per a "nutricionistes dietètics", aquestes botigues que et venen la soja cinc vegades més cara perquè si.
Al mercat local, el podeu trobar en 7 sabors diferents: goji, taronja, maduixa, plàtan, poma, gerds i cirera. Per les campanyes que fan, sempre que volia provar un sabor exòtic estava esgotat(entenc per exòtic, sabors poc "normals" en productes de snack com el goji o els gerds), però què hi farem vaig agafar el de poma aviam què tal...
Primer de tot destacar que l'éxit de Soyjoy és l'embolcall, no té l'aspecte "farmacèutic" que solen tenir els productes dietètics i/o de soja i el logo no intenta semblar cap tipus de planta, o arbre, o el que sigui que el director de marketing cregui que "desprén natura i salut". Potser el fet que sigui japonés(*) posa ordre i disciplina el desgavell que hi ha avui a nostre mercat. En segon lloc, la barreta conté farina de soja (of course...) i algunes barretes poden arribar a tenir el 40% de fruita (força per un snack, no creieu?)
(*)Japonès? Si. Soyjoy és una marca de Otsuka, una empresa que té la central a Tokushima, a l'illa de Shikoku i entre d'altres productes (sobretot begudes), fabrica aquest deliciós snack. (Clar que si aneu al Japó, podreu provar més de 10 sabors diferents!). També és una empresa molt activa a la xarxa, ho podeu comprovar per el seu bloc, la pàgina de facebook i el compte de twitter. (Important twitter per si voleu aconseguir mostres GRATIS, hehehehe)
La barreta no és un invent caigut del cel, el producte (fins fa poc) es trobava sempre a llocs "especials" i recomanats per a "nutricionistes dietètics", aquestes botigues que et venen la soja cinc vegades més cara perquè si.
Al mercat local, el podeu trobar en 7 sabors diferents: goji, taronja, maduixa, plàtan, poma, gerds i cirera. Per les campanyes que fan, sempre que volia provar un sabor exòtic estava esgotat(entenc per exòtic, sabors poc "normals" en productes de snack com el goji o els gerds), però què hi farem vaig agafar el de poma aviam què tal...
Primer de tot destacar que l'éxit de Soyjoy és l'embolcall, no té l'aspecte "farmacèutic" que solen tenir els productes dietètics i/o de soja i el logo no intenta semblar cap tipus de planta, o arbre, o el que sigui que el director de marketing cregui que "desprén natura i salut". Potser el fet que sigui japonés(*) posa ordre i disciplina el desgavell que hi ha avui a nostre mercat. En segon lloc, la barreta conté farina de soja (of course...) i algunes barretes poden arribar a tenir el 40% de fruita (força per un snack, no creieu?)
(*)Japonès? Si. Soyjoy és una marca de Otsuka, una empresa que té la central a Tokushima, a l'illa de Shikoku i entre d'altres productes (sobretot begudes), fabrica aquest deliciós snack. (Clar que si aneu al Japó, podreu provar més de 10 sabors diferents!). També és una empresa molt activa a la xarxa, ho podeu comprovar per el seu bloc, la pàgina de facebook i el compte de twitter. (Important twitter per si voleu aconseguir mostres GRATIS, hehehehe)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada