Ves al contingut principal

Soyjoy: directes del Japó

Soyjoy ha començat amb força. Després de les presentacions que es van fer a Barcelona i Madrid ("cronificades" per en Flapy del conegut bloc flapyinjapan.com). La barreta de soja i fruita està agradant i sembla ser que cada dia guanya adeptes gràcies a les campanyes de mostres que es fan constantment a diferents centres i esdeveniments vinculats (o no) a la cultura asiàtica.
La barreta no és un invent caigut del cel, el producte (fins fa poc) es trobava sempre a llocs "especials" i recomanats per a "nutricionistes dietètics", aquestes botigues que et venen la soja cinc vegades més cara perquè si.

Al mercat local, el podeu trobar en 7 sabors diferents: goji, taronja, maduixa, plàtan, poma, gerds i cirera. Per les campanyes que fan, sempre que volia provar un sabor exòtic estava esgotat(entenc per exòtic, sabors poc "normals" en productes de snack com el goji o els gerds), però què hi farem vaig agafar el de poma aviam què tal...



Primer de tot destacar que l'éxit de Soyjoy és l'embolcall, no té l'aspecte "farmacèutic" que solen tenir els productes dietètics i/o de soja i el logo no intenta semblar cap tipus de planta, o arbre, o el que sigui que el director de marketing cregui que "desprén natura i salut". Potser el fet que sigui japonés(*) posa ordre i disciplina el desgavell que hi ha avui a nostre mercat. En segon lloc, la barreta conté farina de soja (of course...) i algunes barretes poden arribar a tenir el 40% de fruita (força per un snack, no creieu?)



(*)Japonès? Si. Soyjoy és una marca de Otsuka, una empresa que té la central a Tokushima, a l'illa de Shikoku i entre d'altres productes (sobretot begudes), fabrica aquest deliciós snack. (Clar que si aneu al Japó, podreu provar més de 10 sabors diferents!). També és una empresa molt activa a la xarxa, ho podeu comprovar per el seu bloc, la pàgina de facebook i el compte de twitter. (Important twitter per si voleu aconseguir mostres GRATIS, hehehehe)

Entrades populars d'aquest blog

Milli muh de Sugar Land

Avui us presento la pitjor goma que he provat. Que déu agafi confessat fabricant d’aquestes gomes, perquè quan l’enganxin, no tindran pietat sobre ell. Aquesta forma graciosa d’una vaca, és una de les tantes que fabrica els supermercats Lidl (Lidl Stiftung & Co) sota la marca Sugar Land.


És una bomba de sucre que podeu trobar amb bosses grans acompanyada d’altres individus de goma com ara els famosos ossets o trolls, entre molts d’altres. Sincerament, aquesta la guerra dels preus baixos del super està perjudicant molt la qualitat dels productes i acabarà molt malament. Sigueu conscients d’això i abstenir-vos de menjar aquesta m*rda.


Coco Pops snack bar

Caixa de l'arròs amb xocolata

No em pregunteu perquè, però he trobat uns Coco Pops amb els textos en anglès i italià a Barcelona. Visca la globalització (bé, potser el fet que els immigrants número 1 de Barcelona són italians hi té alguna cosa a veure). La qüestió és que parlem dels populars Choco Krispies de tota la vida en format barreta per berenar o picar quan tens gana. Ja fa temps que corre pel mercat i els podeu comprar perfectament, però com que encara no tenia bloc no n’havia parlat.



La barreta és el mateix cereal que els que pots comprar en bossa per esmorzar, que a la mínima que s’hi acosta una mica d’humitat o líquid, l’arròs l’absorbeix sense pensar-s’ho. La base és d’una massa blanca que podria ser de tot menys xocolata, segur, però sabeu què, és bo. Deu portar les mil i una coses ensucrades que no recomana ningú menjar però, igual que el menjar ràpid, si no n’abuses, no té per què passar res.



Kellogg's es va fundar l'any 1898 de la ma de W.K. Kellogg i el seu…

Nocilla sticks

I acabem el Maig amb un producte que m’ha portat forces anys enrera quan menjava dia si, dia també, un pot de Dip Dip tornant a casa després de l’escola.

Imatge de Katadores

Nocilla, ara n’està venent com els que veieu a la foto, amb els pals força més petits que la versió de Bollycao de Panrico (la pàgina web conté faltes ortogràfiques, esteu avisats). Tot s’ha tornat més pocket, més per degustar que no pas… per “atipar”. Ho dic perquè no només la versió de Nocilla és més petita, sinó que la seva competidora directa “Nutella & Go!” també l’ha fet d’una mida “de butxaca”, semicircular, que li permet allargar el producte amb una versió amb “suc / beguda”. D’aquesta manera, sembla que Nutella s’ha espavilat una mica més, i ha aprofitat per crear l’autèntic “kit de berenar”.


Aquesta imatge és de collita pròpia, com sempre si no porta peu de foto.
Nutella format petit, Nutella "& Go!" / Imatge: Coś słodkiego
Format del Nutella amb beguda "Nutella snack & Drink"…