Passa al contingut principal

Pocky Panda


Per acabar el mes de gener, tenim un (nou) producte del país del sol naixent. Sóc dels que a vegades havia pensat que Pocky i Mikado eren diferents, (de debò us penseu que m'havia fixat amb el Glico que hi havia a les dues caixes? ha!). Estèticament són molt diferents, Mikado va ple d'excessives referències nipones: el nom Mikado, la bandera Japonesa i la (horrible) tipografia imitant els Kanji. Els Pocky per la seva banda, és un conjunt de lletres de pal sec, ordenades i amb una accentuada curvatura que permet identificar-ho de lluny sense problemes, en  aquest cas, hi hem de sumar que té un panda dibuixat, fet que el col·loca dintre dels productes d'estètica Kawaii (què és Kawaii?)






Després d'obrir la caixa (m'ha fet llàstima i tot, estic pensant en compra-ne un altre només per tenir-lo tancat... o obrir-lo per sota), m'he trobat amb la bossa plena de pandes impresos, això a la canalla els encanta! No entenc perquè aquí es passa tan per sobre aquest detall tan important.



Doncs això, que oberta la bossa, m'he trobat amb uns Pocky amb els pals de galeta de xocolata coberts de crema amb trossets de xocolata enganxats a sobre. Deliciós i casi el que m'esperava trobar, dic casi perquè la xocolata m'ha decepcionat una mica... molt suau pel meu gust. Però això ja son gustos personals i de preferència. El pròxim cop ja buscaré el de «Kuchidoke» (amb molt de cacau) o els de «Ichigo» (maduixa) que després de veure'ls a quasi tots els blocs sobre dolços, crec que seria lleig que jo  no ho fes.



Pocky és un producte d'Ezaki Glico Co. Ltd., una empresa Japonesa que opera des d'Osaka i a part del Pocky, fabrica gelats, xiclets, pastillatge i una cosa que m'ha sorprès que sigui tan comentada: vitamines per esportistes, de fet, és fins i tot els orígens del nom. Riichi Ezaki va iniciar el negoci de la confiteria a partir del glucogen que tenien les ostres, d'aquí la raó del «Glico» al costat d’Ezaki al nom de l’empresa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,