Doncs això, per fi una de patates! Ja fa temps que vull comentar-ne i ho farem amb una de les tantes marques que formen part de l'Intersnack Group: Tayto, Pom-bär, Fischli, Pittjes, Chio, entre moltes d'altres formen part d'aquest gran grup que mou 2 bilions d'euros l'any. Casi res.
D'altra banda, aquest any Brasil serà moda, ja ho és des del primer dia que es van acabar els jocs de Londres 2012 però ara sembla que ja comença l'estrebada forta. Tot aquell merchandising de futbol tindrà motius tropicals, les salses (com que n'ingnorem la majoria de les centre i sud americanes) seran un potit-poti de salsa taquera a chimichurri peruà. Però benvinguts els sabors que, amb uns fonaments relliscosos tenen el sabor de les chipsfrisch de Funny-frisch!
Sabor impressionant, el que sigui que pretén ser, està ben trobat! El picant és ideal pels que no ens emociona massa que un producte porti imprès molts bitxos al darrere de l'envàs, i què coi, el mateix envàs té un aire Mediterrani que li passa la mà per la cara a les Lay's. Us les recomano, si podeu, proveu-les perquè tractant-se d'un producte temporal, no se fins quan de temps durarà a les lleixes dels supermercats.
La imatge de les patates és de la web de l'empresa.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada