Passa al contingut principal

Vivani de Tayaş

Vivani són les Pim's de Turquia i més enllà. Estan fets d'una xocolata molt dolça (massa pel meu gust) i tenen un farcit completament deshidratat (Aquí podríem introduir de nou el tema de les fal·làcies entre la fotografia dels embolcalls i l'original... no creieu?). La galeta, que funciona com a base de tot plegat, és el 50% del producte, la resta és la xocolata amb llet i el farcit que toqui, en aquest cas el de gerds però els podem trobar també de caramel, taronja i, per si no en teniu prou amb la de la xocolata: crema de llet.


A cada embolcall hi va una galeta de cinc centímetres i escaig com la que veieu a la foto i desconec completament si es venen individualment o la mostra que em van donar a la fira ISM forma part d'un paquet. De totes maneres, sempre manarà el preu, però per una galeta... no se fins a quin punt surt econòmicament viable.


La gràfica i la qualitat d'impressió indica que no és un material precisament econòmic, si hi sumem que és un paper metal·litzat, la cosa es deu disparar pels núvols. Però ja es veurà, a vegades aquestes coses, com que es mengen pels ulls i no només pel sabor o el preu, pot acabar sent un producte estrella.

Tayas, va iniciar la seva activitat  a l'any 1965 a la ciutat de Konya i el 1991 es va traslladar a una superfície més gran a Gebze-Kocaeli on fabriquen 130 tones diàries gràcies als seus més de 700 treballadors que no paren.

(No, no et queda bé aquest uniforme. Millor no vagis gaire lluny amb aquestes pintes) / Foto: Celal K.

La sala de mostres i el seu arsenal. / Foto: Pembe B.


Buscant alguna foto de la gran fàbrica (la podeu veure al final), he anat a parar al foursquare i he pogut comprovar que hi ha una treballadora rossa molt amant de l'app i que permet fer un recorregut per les oficines i tot! hehehe

Aquesta la nostra protagonista esperant una trucada... / Foto: Pembe B.

La fàbrica, ara si. / Foto: Örtaş Mühendislik

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,