Passa al contingut principal

Caramels durs Go Naturally

Al febrer de l’any passat comentava un producte… un fudge sense sucre força dolent dels que havia provat fins llavors: els GoLightly. No se si ara els trobaria millors, però no n’he vist més per aquí així que els havia oblidat completament. Perquè parlo d’ells si ja farà quasi tres anys d’aquella experiència? Doncs perquè Hillside candy són els fabricants dels “Go Naturally” uns caramels orgànics fabricats a Estats Units.


Segons la web, puc trobar els caramels durs i orgànics amb les següents aromes: poma, cirera, mel, mel i llimona, gingebre (moltes ganes de tastar aquests!), magrana, mango amb un toc de mentol i sang de taronja (a saber què coi vol dir aquest últim… no podien posar “juice” com tothom?). La bossa que he comprat, però, conté els sabors més clàssics: Poma, llimona, magrana i cirera.


De cirera, com els Geriovit Plus de Gerió no trobareu pas res millor, però el de magrana, m’ha flipat molt. Quina delícia déu meu, només per aquest val la pena provar-los! A escala de sabor, textura i aquestes coses que esperes trobar diferent d’un caramel amb l’altre, no l’he trobat. Potser no tinc el paladar prou afinat per trobar-hi la diferència eh? Però què voleu que us digui… són quasi el doble de cars que uns caramels normals! Orgànic? Si però…

A la dreta, els caramels tous de gingebre que tinc moltes ganes de provar. Foto del twitter de Hillside Candy

Hillside, encara que es pugui traduir com el “Turó del costat”, és un barri de Union County (New Jersey) amb una població de no més de 22.000 habitants. Això si, està a tocar Manhattan, un dels punts calents i de moviment econòmic del món. Paradoxes de la vida.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,