Envasos i embalatges que canvien molt sovint no és pas res estrany al món dels caramels, si bé, es pot dividir també aquestes dues tendències en les empreses que s’ho poden permetre i les que en prou feines encara paguen el que van fer temps enrere. El cas de UHA (recordeu: Unique Human Adventure, encara ric molt fort, i la mascota/logo? hehehe) és del primer tipus, en deu anys l’han canviat com a mínim 4 vegades. Una barbaritat si tenim en compte que són productes que la gent li cal un temps per assimilar-los.
El que intueixo, i això pot incloure que estic totalment equivocat, és que allò que va començar com un “electroxoc cerebral” per mitjà d’una goma ultraàcida anomenada: Aha! Brain, ha passat a ser unes gomes molt àcides, evitant qualsevol relació amb l’speed… els últims envasos (és a dir, els que veieu en aquesta entrada) la cosa ha quedat amb la “mascota” o producte animat i cònic amb els llavis forçats per l’acidesa de les gomes. Una mica la cara que posava en Suprunaman.
Tot plegat molt bé, esteu pensant, però què coi és això tan petit, cònic i arrebossat de blanc? Doncs unes gomes força dures (massa pel meu gust) que vénen recobertes per un àcid molt potent. El millor de tot? El sabor! Sempre m’ha impressionat força el sabor “soda”, no se ben bé perquè encara, un dia ho buscaré amb més calma. Perquè us en feu una idea, és molt similar als Sour Dots de Tootsie.
Darrere l’envàs, i després d’obrir-lo i trobar-me una peça triangular, hi ha una descripció gràfica del que intueixo que és una mena de “puzzle” de 4 peces que has de fer comprant moltes bossetes de gomes. Un bon intent de fer-me comprar bosses i bosses… no. Dubto que funcioni, però deu ser entretingut quan ets un marrec i sou uns quants que teniu la mateixa bossa i oh!, heu aconseguit unir 4 peces diferents. Heheheh. UHA és una gran marca, podeu veure qualsevol dels Puccho que he pujat aquest estiu, cortesia d’un company que va anar a terres asiàtiques.
El que intueixo, i això pot incloure que estic totalment equivocat, és que allò que va començar com un “electroxoc cerebral” per mitjà d’una goma ultraàcida anomenada: Aha! Brain, ha passat a ser unes gomes molt àcides, evitant qualsevol relació amb l’speed… els últims envasos (és a dir, els que veieu en aquesta entrada) la cosa ha quedat amb la “mascota” o producte animat i cònic amb els llavis forçats per l’acidesa de les gomes. Una mica la cara que posava en Suprunaman.
Tot plegat molt bé, esteu pensant, però què coi és això tan petit, cònic i arrebossat de blanc? Doncs unes gomes força dures (massa pel meu gust) que vénen recobertes per un àcid molt potent. El millor de tot? El sabor! Sempre m’ha impressionat força el sabor “soda”, no se ben bé perquè encara, un dia ho buscaré amb més calma. Perquè us en feu una idea, és molt similar als Sour Dots de Tootsie.
Darrere l’envàs, i després d’obrir-lo i trobar-me una peça triangular, hi ha una descripció gràfica del que intueixo que és una mena de “puzzle” de 4 peces que has de fer comprant moltes bossetes de gomes. Un bon intent de fer-me comprar bosses i bosses… no. Dubto que funcioni, però deu ser entretingut quan ets un marrec i sou uns quants que teniu la mateixa bossa i oh!, heu aconseguit unir 4 peces diferents. Heheheh. UHA és una gran marca, podeu veure qualsevol dels Puccho que he pujat aquest estiu, cortesia d’un company que va anar a terres asiàtiques.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada