Passa al contingut principal

Têtes Brûlées star de Verquin

Avui anem a França per tornar a presentar l'empresa Verquin, força present aquí gràcies a la feina que fan l'empresa distribuïdora basca Agruconf. Al març parlava d'uns caramels de mel que podeu llegir aquí, però el que realment hauríeu de veure, del que encara n'estic sorprès, és de les boles Fwi que va treure al 2012 (aquestes les podeu veure aquí).


El caramel d'avui no és res espectacular. El caramel ultràcid és un producte que sembla que sigui increible però ningú n'acaba menjant més de tres. Em passa amb moltes marques que treuen el mateix producte i al cap de poc desapareix del lineal. Això però, no ens us ha d'afectar quan dic que és un sabor explosiu d'allò més bo. M'ha agradat i alhora, m'ha deixat la boca escaldada. Si sou de llengua dura, no us preocupeu, a més a més d'aquests Têtes Brûlées Star, hi ha una Bille Double Choc, que a més de ser súper àcid per fora, porta un farcit d'àcid amb pols a dins. Volies acidesa? Doncs dues tasses. L'estètica de tot plegat és tan bona que la gamma de productes s'ha ampliat a tota mena de textures, mantenint sempre el factor "super àcid" com a reclam: gomes, caramels tous, boles toves recobertes de caramel... fins que s'acabin les idees, segurament.


L'empresa es troba a l'altra punta de França, al departament de Pas de Calais (on hi ha aquells grans campaments d'immigrants que volen anar a Anglaterra). En aquell nòrdic territori, al 1912, s'hi va fundar aquesta empresa que ja representa el 10% dels dolços de França. No tot és la seva marca, ja que fabrica per altres empreses, però veient els productes que treu, no m'estranya que tingui la força que té. Treball i constància.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit.