Passa al contingut principal

Halls XS: menta i llimona

Fa unes setmanes em vaig trobar una campanya de Halls al port de Barcelona, més o menys on sempre fan salsa un grup de musics. On hi ha el museu d'història de Catalunya, vaja, doncs allà hi havia muntada una parada, tota negra amb un gran XS.




El nou producte de Halls, marca de la multinacional Mondelez, son una mena de perles molt petites, d'uns 8mm de diàmetre i sense sucre. No és cap novetat, fa molts i molts anys que les farmàcies en venien, després es van posar a regalar-ho amb bossetes petites (com van fer molts bancs i caixes) i ara, com que les coses no estan per regalar res, les farmàcies no en tenen i Halls passa a vendre-ho com "lo más de lo más".

La caixa de caramels petits més complicada que he vist, podeu fer més gran la imatge clican't-la.

Tenia les perles blanques al costat, però no surten bé, així que imagineu-vos les grogues de dalt en blanc



Al cap i a la fi, la campanya de tot plegat ha donat per molt: anuncis, vídeos, xarxes socials, i com no: un pica baralla entre favor i en contra. El motiu de tot plegat és que, sota la direcció del director creatiu Joaquín Ares, la campanya, com els Smint per exemple, hi posen el sexe pel mig.





No és explicit, sinó que juga amb el "com llegim" i les pauses que fem al llegir una frase: la pausa com un moment per gaudir del Halls, com al KitKat. La meva menció a les campanyes és perquè coi, aquí han de fer anuncis tan ridículament sexuals i en canvi, altres països poden gaudir d'anuncis més interessants, més "high class"... perquè?(*)


Pel que fa el producte, i tinguen present que va sortir gratis amb la promoció que feien, no crec que pagui mai per tornar-ne a menjar, és que ni el sabor de llimona té el mínim que considero que ha de tenir ni la menta és prou "fuerte" pels que ens agrada tenir el coll ben fresc.


(*) No ha passat gaire temps, i ja tenim les primeres paròdies:



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,