Fa unes setmanes em vaig trobar una campanya de Halls al port de Barcelona, més o menys on sempre fan salsa un grup de musics. On hi ha el museu d'història de Catalunya, vaja, doncs allà hi havia muntada una parada, tota negra amb un gran XS.
El nou producte de Halls, marca de la multinacional Mondelez, son una mena de perles molt petites, d'uns 8mm de diàmetre i sense sucre. No és cap novetat, fa molts i molts anys que les farmàcies en venien, després es van posar a regalar-ho amb bossetes petites (com van fer molts bancs i caixes) i ara, com que les coses no estan per regalar res, les farmàcies no en tenen i Halls passa a vendre-ho com "lo más de lo más".
Al cap i a la fi, la campanya de tot plegat ha donat per molt: anuncis, vídeos, xarxes socials, i com no: un pica baralla entre favor i en contra. El motiu de tot plegat és que, sota la direcció del director creatiu Joaquín Ares, la campanya, com els Smint per exemple, hi posen el sexe pel mig.
No és explicit, sinó que juga amb el "com llegim" i les pauses que fem al llegir una frase: la pausa com un moment per gaudir del Halls, com al KitKat. La meva menció a les campanyes és perquè coi, aquí han de fer anuncis tan ridículament sexuals i en canvi, altres països poden gaudir d'anuncis més interessants, més "high class"... perquè?(*)
Pel que fa el producte, i tinguen present que va sortir gratis amb la promoció que feien, no crec que pagui mai per tornar-ne a menjar, és que ni el sabor de llimona té el mínim que considero que ha de tenir ni la menta és prou "fuerte" pels que ens agrada tenir el coll ben fresc.
(*) No ha passat gaire temps, i ja tenim les primeres paròdies:
El nou producte de Halls, marca de la multinacional Mondelez, son una mena de perles molt petites, d'uns 8mm de diàmetre i sense sucre. No és cap novetat, fa molts i molts anys que les farmàcies en venien, després es van posar a regalar-ho amb bossetes petites (com van fer molts bancs i caixes) i ara, com que les coses no estan per regalar res, les farmàcies no en tenen i Halls passa a vendre-ho com "lo más de lo más".
La caixa de caramels petits més complicada que he vist, podeu fer més gran la imatge clican't-la.
Tenia les perles blanques al costat, però no surten bé, així que imagineu-vos les grogues de dalt en blanc
Al cap i a la fi, la campanya de tot plegat ha donat per molt: anuncis, vídeos, xarxes socials, i com no: un pica baralla entre favor i en contra. El motiu de tot plegat és que, sota la direcció del director creatiu Joaquín Ares, la campanya, com els Smint per exemple, hi posen el sexe pel mig.
No és explicit, sinó que juga amb el "com llegim" i les pauses que fem al llegir una frase: la pausa com un moment per gaudir del Halls, com al KitKat. La meva menció a les campanyes és perquè coi, aquí han de fer anuncis tan ridículament sexuals i en canvi, altres països poden gaudir d'anuncis més interessants, més "high class"... perquè?(*)
Pel que fa el producte, i tinguen present que va sortir gratis amb la promoció que feien, no crec que pagui mai per tornar-ne a menjar, és que ni el sabor de llimona té el mínim que considero que ha de tenir ni la menta és prou "fuerte" pels que ens agrada tenir el coll ben fresc.
(*) No ha passat gaire temps, i ja tenim les primeres paròdies:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada