Ves al contingut principal

Milky chocolate with honey (Atsuko Maeda edition)

Després del Look de matcha, que vaig comentar el mes passat, avui us presento el segon que he tingut de la casa Fujiya: el Milky farcit de mel. La veritat és que, amb la paraula Milky ja suposava que la xocolata amb llet seria més dolça que mai, i així ha sigut. La meva cara era un poema, però a mi em feia gràcia provar el marcit de mel… i mirar la gràfica kawaiiana que tenen els dolços japonesos.


La caixa, d’entrada, era sublim. A la dreta, la mossa auesta que molts us pregunteu qui és... és l'Atsuko Maeda del grup de J-Pop AKB48 (si voleu més info, al Google). Jo ja l’havia vist anteriorment (especialment al Youtube), així que l’he obert sense esperar. Així de loco he anat, pim pam. Sense pensar.


Després de veure cors a tot drap, com si fos sant valentí (així tu, en ple Agost pensant en sant valentí, i sexe, i jo què se… serà l’efecte platja… i bikini, i volei…)


Un detall de les abelles treballant, així molt japo. El tema de mel i la imatge de l'Atsuko, m'imagino que no és en va... un somriure dolç com la mel... massa poètic per ser una casualitat. N'hi ha tres models, per qui tingui moltes ganes de col·leccionar caixes de Fujiya, però jo amb aquesta ja n'he tingut prou.


Va, obrim ja la bossa que hi ha gana: una safata exactament igual que el Look amb quatre files de bombons de dissenys diferents (no és estrany coi, ho dic perqué és la safata on estan posats no tenen la forma del bombó, com és habitual aquí perquè el contingut quedi ben encaixat).


El farcit, és igual de generós que els Look de matcha (ho dic irònicament), gran part del sabor que hauria de tenir el farcit queda eclipsat rapidament per la xocolata lletosa i de poc valor, una llàstima no?

Després de donar-ho voltes, he recordat una entrada que va fer l’Orchid64 al seu blog, on comentava precisament els Milky i va arribar a una conclusió comparteixo totalment i descriu molt bé la meva percepció de la marca: Fujiya fabrica una xocolata d’una qualitat força inferior a la que aparenta, però d’una sabor popular que poca gent rebutja, això cal mesclar-ho a un envàs i un logo encara-més-popular que juntament amb la mascota, ja són tot una icona de la cultura japonesa. Tan popular que la gent els menja perquè són coneguts, no per la qualitat ni l’experiència gastronòmica.

Entrades populars d'aquest blog

Milli muh de Sugar Land

Avui us presento la pitjor goma que he provat. Que déu agafi confessat fabricant d’aquestes gomes, perquè quan l’enganxin, no tindran pietat sobre ell. Aquesta forma graciosa d’una vaca, és una de les tantes que fabrica els supermercats Lidl (Lidl Stiftung & Co) sota la marca Sugar Land.


És una bomba de sucre que podeu trobar amb bosses grans acompanyada d’altres individus de goma com ara els famosos ossets o trolls, entre molts d’altres. Sincerament, aquesta la guerra dels preus baixos del super està perjudicant molt la qualitat dels productes i acabarà molt malament. Sigueu conscients d’això i abstenir-vos de menjar aquesta m*rda.


Coco Pops snack bar

Caixa de l'arròs amb xocolata

No em pregunteu perquè, però he trobat uns Coco Pops amb els textos en anglès i italià a Barcelona. Visca la globalització (bé, potser el fet que els immigrants número 1 de Barcelona són italians hi té alguna cosa a veure). La qüestió és que parlem dels populars Choco Krispies de tota la vida en format barreta per berenar o picar quan tens gana. Ja fa temps que corre pel mercat i els podeu comprar perfectament, però com que encara no tenia bloc no n’havia parlat.



La barreta és el mateix cereal que els que pots comprar en bossa per esmorzar, que a la mínima que s’hi acosta una mica d’humitat o líquid, l’arròs l’absorbeix sense pensar-s’ho. La base és d’una massa blanca que podria ser de tot menys xocolata, segur, però sabeu què, és bo. Deu portar les mil i una coses ensucrades que no recomana ningú menjar però, igual que el menjar ràpid, si no n’abuses, no té per què passar res.



Kellogg's es va fundar l'any 1898 de la ma de W.K. Kellogg i el seu…

Nocilla sticks

I acabem el Maig amb un producte que m’ha portat forces anys enrera quan menjava dia si, dia també, un pot de Dip Dip tornant a casa després de l’escola.

Imatge de Katadores

Nocilla, ara n’està venent com els que veieu a la foto, amb els pals força més petits que la versió de Bollycao de Panrico (la pàgina web conté faltes ortogràfiques, esteu avisats). Tot s’ha tornat més pocket, més per degustar que no pas… per “atipar”. Ho dic perquè no només la versió de Nocilla és més petita, sinó que la seva competidora directa “Nutella & Go!” també l’ha fet d’una mida “de butxaca”, semicircular, que li permet allargar el producte amb una versió amb “suc / beguda”. D’aquesta manera, sembla que Nutella s’ha espavilat una mica més, i ha aprofitat per crear l’autèntic “kit de berenar”.


Aquesta imatge és de collita pròpia, com sempre si no porta peu de foto.
Nutella format petit, Nutella "& Go!" / Imatge: Coś słodkiego
Format del Nutella amb beguda "Nutella snack & Drink"…