Passa al contingut principal

Trident Xtra care de Yerbabuena

Avui toca tornar a parlar dels xiclets, que feia força que no en parlava, perquè com alguns sabeu, estic bastant en contra dels canvis que han anat fent... sobretot, quan van començar a deixar de posar-hi adhesius (o cromos)...

Però anem al gra: Trident va ser la primera marca americana (també, crec, del món, no n’estic segur del tot) de xiclets sense sucre. Desenvolupada per la American Chicle Company en resposta a les dures campanyes que es feien contra el sucre que produïa càries a la gent, la fórmula original de Trident contenia tres enzims pensats per suavitzar la tosca dental. Aquests tres enzims van ser els que van donar peu al nom: Tri-dent.

Trident Xtra Care és una goma suau molt similar al Trident original, a excepció que conté Recaldent. Recaldent és un tipus de calci que es s’afegeix al xiclet perquè sigui absorbida per la dent, d’aquesta manera es reforça les dents contra els àcids de la placa. És el que també es coneix com caseïna, molt abundant als formatges i d’altres productes làctics.

Una captura de pantalla de la web de Trident. No preferiu aquest disseny abans que el nou de dalt?

Curiosament, si mai veus els xiclets Stimorol, es veu que son els mateixos que Trident, només que una de les fàbriques de Trident a Europa és la danesa Dandy, ubicada a Vejle, Dinamarca. Després de la compra d’aquesta marca escandinava per part de Cadbury-Schweppes, ara forma part de Mondelēz International.

Gràficament, la marca Trident ha canviat molt. Com que aquí al blog sempre en faig referènia, avui us poso un link aquí d’una pàgina portuguesa on explica l’evolució del logo Trident.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,