Peppersmith és dels packagings més elegants que he tingut a les mans aquest 2015, no ho comparo amb les il·lustracions kawaii dels envasos japonesos, sinó per la senzillesa de la caixa, els colors, la tipografia, els relleus i el to de color que manté la família de productes.
Nascuda fa poc, el 2009 per Mike Stevens i Dan Shrimpton, treballadors d’una altra empresa: Inocent Drinks que pertany un 90% a la Coca-Cola Company. Peppersmith es caracteritza per la fabricació de xiclets, pastilles i caramels amb base de xylitol. Si bé, l’any passat, van canviar la base dels seus xiclets per un mix industrial que va provocar la ira d’alguns consumidors. Ells, ho justifiquen que el natural, s’enganxava i feia perdre les qualitats del xiclet molt rapidament (si, és el que tenen les coses naturals senyors, que no dura anys…)
Tornem a les caixes de pastilles de 100% de xylitol: són l'hòstia de refrescants, en serio (perdoneu l'expressió), és una menta brutal amb toc d’acidesa de la llimona. Espectacular i deliciós, amb raó van guanyar el 2012 el premi de les millors startups de la Gran Bretanya.
Els seus productes sense sucre estan acreditats per la British Dental Health Foundation, una d’aquestes fundacions que pagues una pasta per tenir el seu logo allà a la caixa i suposadament a algunes persones els provoca les ànsies de menjar-ne. No és el meu cas, en serio. Val a dir, que aplaudeixo les ganes de buscar un producte que sigui respectuós amb el medi des del minut 1, tant en la procedència de les matèries primeres, com en l’embolcall i qui sap, també en les formes d’energia per a la seva fabricació. Un producte que porta darrere una declaració d’intencions amb un disseny elegant.
Nascuda fa poc, el 2009 per Mike Stevens i Dan Shrimpton, treballadors d’una altra empresa: Inocent Drinks que pertany un 90% a la Coca-Cola Company. Peppersmith es caracteritza per la fabricació de xiclets, pastilles i caramels amb base de xylitol. Si bé, l’any passat, van canviar la base dels seus xiclets per un mix industrial que va provocar la ira d’alguns consumidors. Ells, ho justifiquen que el natural, s’enganxava i feia perdre les qualitats del xiclet molt rapidament (si, és el que tenen les coses naturals senyors, que no dura anys…)
Tornem a les caixes de pastilles de 100% de xylitol: són l'hòstia de refrescants, en serio (perdoneu l'expressió), és una menta brutal amb toc d’acidesa de la llimona. Espectacular i deliciós, amb raó van guanyar el 2012 el premi de les millors startups de la Gran Bretanya.
Els seus productes sense sucre estan acreditats per la British Dental Health Foundation, una d’aquestes fundacions que pagues una pasta per tenir el seu logo allà a la caixa i suposadament a algunes persones els provoca les ànsies de menjar-ne. No és el meu cas, en serio. Val a dir, que aplaudeixo les ganes de buscar un producte que sigui respectuós amb el medi des del minut 1, tant en la procedència de les matèries primeres, com en l’embolcall i qui sap, també en les formes d’energia per a la seva fabricació. Un producte que porta darrere una declaració d’intencions amb un disseny elegant.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada