Passa al contingut principal

Maynards wine gums

Maynards ers una empresa fabricant de dolços molt potent entre Anglaterra i Canadà que posteriorment, i com hem vist amb moltes empreses d’aquest blog, han estat adquirides per d’altres més grans o més ambicioses, en aquest cas, la ja coneguda Cadbury. Posteriorment el tradicional salt a Kraft Foods i acabar sota el paraigua de Mondelēz International.


La història de Maynard comença amb dos germans: Charles i Tom que comencen l’aventura de fabricació dels dolços el 1880 a la seva cuina de Stamford Hill que després la dona d’un dels germans vendrà davant mateix de la casa. L’èxit els va animar a fundar l’empresa el 1896. L’empresa va anar creixent fins que el 1990 es va fusionar amb el fabricant de regalèssia de Tottenham Bassetts i la que ja vaig comentar fa poc: Trebor.


I com són aquests wine gums? Doncs pel meu gust, de les últimes gomes que agafaria per menjar dolços. La textura d’aquests són d’una gomositat tan dura i espesa que no saps si és una gelatina, un xiclet o un toffee que s’ha passat hores al sol. Els sabors, si no parlem de la taronja o la llimona, són molt sosos. No, no és producte que m'hagi agradat de nou, ja ho vaig dir amb els Fruit Gums de Rowntrees, és la base i la textura al menjar-los. Però sí que és cert que l'èxit que té és indiscutible, tots els països de la Commonwealth i part dels escandinaus, els agrada molt: el peix suec (swedish fish), els jelly babies (de Bassetts) i els Jujubes en son un dels exemples més coneguts i fàcils de trobar.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,