Passa al contingut principal

Chewits de groseller negre

Els Chewits, són uns toffees de fruita o com en diem aquí, uns sugus per la mateixa raó que als EUA en diuen taffy o els anglesos un chew: que és el nom de la marca més popular.
Els que us ensenyo avui, van ser llançats el 1965 (segons la Wikipedia) i fabricats a Southport fins al 2006, on va tancar la fàbrica per anar a Levice (Eslovàquia) on s'ha convertit, de llarg, amb la més gran de totes les que te repartides en 5 paisos, amb més de 650 treballadors i 19.800 tones l'any.

Els de maduixa, taronja, plàtan i groseller negre (o riber negre) són els sabors populars de la marca, si bé, també podem trobar Chewits d’altres sabors com macedònia, coca cola o gelat.


Dins del pack de chewits, trobem petits chews embolicats amb la cara d’en Chewsitsaurus, molt divertida i que segur que agrada molt a la canalla. A mi de petit em fascinaven els dinosaures i ara, segons quines troballes posen al National Geographic, em posa la pell de gallina. Tornant al tema, la seva textura és suau, molt similar al Sugus que tenim aquí i s’enganxa molt poc a les dents.
Llàstima que costa molt trobar-lo aquí (el meu és de fora, així que tampoc us puc dir un lloc a prop per aconseguir-ne.)


Chewits és un producte de la multinacional sueca-finesa Cloetta, fundada inicialment per tres germans suecs i després fusionant-se amb la finesa Fazer (molt grans i amb productes molt bons aquests també). Anteriorment, he comentat les Kex de Cloetta i, sense massa èxit, unes altres barretes que podeu llegir aquí.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit. ...

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure ...

Napoleon Energy

Fa pocs anys, van sortir aquestes begudes energètiques, del que en sóc bevedor ocasional. Concretament, m'agrada la Redbull (d'Austria), la més popular i, si no vaig errat, la més ensucrada de totes. N'hi ha d'altres, com la Burn , la Pussy , la Monster (alerta aquesta!), la Pinkfish o la de casa: Despertaferro . I moltes més que ara no em venen al cap, però qu epodeu donar un cop d'ull al Top15 si us fa gràcia, aquí . A partir d'aquí, són moltes les coses que porten "energia" (o taurina) fins arribar al punt que per fer una cosa "jove", cal que porti tot allò que porti el cos al límit del que és saludable i el que no ho és. Ara sembla que toca infectar els caramels amb el nou concepte d'energy, i ja són dues les marques que venen aquí (llegiu Catalunya, però diria que és extensible a tota la península)  els seus productes "amb una energia de collons". Imatge de La Celia Avui però, faig menció de les boles Napoleon ,...