Una de les empreses més potents de la República de Bangla Desh (entre l'India i Birmània), Pran, m'ha fet arribar aquest caramel. No és res de l'altre món, però han sabut treure d'un caramel senzill, ratllat i clàssic, una idea original i emocional per vendre.
No és el primer de la casa que comentem, ja vam veure el Fruitfil fa un parell d'anys. Llavors crec que l'envàs no estava ni de conya a l'alçada del producte. Avui, aquest Starlight li dona mil voltes al Fruitfil, tot i no tractar-se del mateix tipus de producte, crec que els passos que fan, són els correctes.
Com dirien els anglesos en aquest cas: Stand out from the crowd. Això estan intentant aconseguir, i al costat d'un dels països emergents més potents m'imagino que no és fàcil.
No és el primer de la casa que comentem, ja vam veure el Fruitfil fa un parell d'anys. Llavors crec que l'envàs no estava ni de conya a l'alçada del producte. Avui, aquest Starlight li dona mil voltes al Fruitfil, tot i no tractar-se del mateix tipus de producte, crec que els passos que fan, són els correctes.
Com dirien els anglesos en aquest cas: Stand out from the crowd. Això estan intentant aconseguir, i al costat d'un dels països emergents més potents m'imagino que no és fàcil.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada