Passa al contingut principal

Regalèssia Panda


El meu descobriment de Panda prové de dos moments (llocs web) que no tenen gaire res a veure amb l'aspecte gastronòmic: en primer lloc va ser un amic que em va passar la seva web perquè havíem de fer un treball gràfic sobre un dels contes de Hänsel i Gretel i Panda tenia a la seva web, una cosa que havia d'inspirar-nos.


La segona vegada, no fa pas gaire, va ser per les seves noves bosses per una línia diferent de regalèssia i una proposta (concepte) que va fer Jonathan Faust a thedieline.com.

Bosses per la nova línia de regalèssia, molt més atractiva


Tot plegat, és perquè us en feu una idea del nivell que m'esperava de la marca Finlandesa, quan de sobte... em van regalar (si, en aquest aspecte van ser molt amables) aquesta bossa de 125g. Els ulls rajaven sang davant aquest atemptat gràfic després de tot el que havia vist... No m'eserava que una de les marques més famoses de regalèssia poguessin tenir una bossa tan sosa i cutrilla... espero que d'aquí poc hi hagi una "evolució" (creuem els dits).



Pel que fa la regalèssia, com que no m'agrada gaire, vaig passar la valoració a una de les companyes de pis perquè em digues alguna cosa més que "mmm, que bo" o "esta bé". La conclusió final és que els Panda són un bon producte pels fanàtics de la regalèssia, té la gomositat, el sabor i el color ideals però al fer-ho tan natural, el producte ha quedat un xic soso pels temps que corren. Tinguen en compte que és un producte que la gent consumeix "a més a més" crec que estaria bé aplicar-hi un extra que el diferencii dels altres, més enllà del preuat "natural".


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,