Passa al contingut principal

Levinda i Loyal de Vural

Avui farem entrada curta. Per els estudiants, com sabeu, és LA setmana santa i tinc el cos en mode:gandul, però tot i així, m'ha semblat que havia de: 1) Treure'm de sobre caramels que no m'han entusiasmat gaire i 2) Fer una entrada per la mona (fet que ja veurem... tinc dies...)

Els caramels d'avui són de la mateixa empresa turca Vural, una empresa que començant al 1975, ja té aproximadament uns 300 treballadors i mou un volum de negoci gens menyspreable (aprox. 50 Milions). Des de la ciutat de Gasiantep, situada a l'oest del país i molt a prop de Síria, distribueixen a molta part d'Àsia, Europa de l'est i part de Sud-Nord Amèrica. Tones de caramel per milions de paladars. I clar, un d'aquests, el meu:


"Levinda" és un toffee de llet de la gamma alta de Vural, suposadament farcit de crema de cacau i de gust força discret. Per mi, era un caramel amb sabor de llet sense el famós farcit que diuen (en aquests casos, cal vigilar, perquè a vegades pot ser que et toqui, per mala sort, un que no tingui farcit. Però és que en tenia dos... i cap d'ells...). Aquest no el tornaria a agafar mai més, ho tinc molt clar.


Aquest altre, en canvi, m'ha sorprès força, bé, venia amb la mentalitat de l'anterior tast, i el límit marcat per ser considerat "acceptable" havia baixat a nivells molt i molt baixos, fàcils de superar. Però a part d'això, crec que la mescla de caramel amb la suau crema de llet li dona un punt molt clàssic. La crema de llet de l'europa de l'est i centre d'Àsia, sempre m'ha sorprès, tot i així, no és pas el producte que compraria.

En general els dos productes són millorables, l'aspecte de l'embolcall ho deixarem córrer, sempre va bé que hi hagi gent que faci coses Kitch per aquells que estem saturats de "disseny funcionalista", "gràfica impactant" o "neutralitat-racionalitat Suïssa". El que si que s'ha passat mil pobles és amb la web! Quin conyàs de música i esperar cada coi de clic, que es carregui la finestra.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,