Després de provar les versions de caramels tous farcits amb sabors de Fanta taronja i Fanta raïm, avui veurem una versió més “econòmica” dels Hi-chew, el més similar al Sugus que podem trobar al Japó.
Envasats individualment en flowpack, i amb un disseny exterior per a cada sabor, els Hi-Chew de poma són molt suaus de textura i una mica enganxosos. Tenen un punt d’acidesa alt, i això els fa un xic picants, per altra banda, el sabor és més suau que les versions en packs. Tot plegat em recorda una versió “light” dels Hi-chew que hem vist fins ara, que pot ser interessant per qui vulgui tenir més quantitat que qualitat, i s’ha d’entendre que dins d’una empresa hi ha dues o més lligues sota el mateix paraigua-marca. (matiso, la qualitat de Morinaga és indiscutible!)
A grans trets, Morinaga és el cognom del fundador de l’empresa, confiter de naixement: Taichiro Morinaga. Al 1930 buscava una manera de fer un caramel un xic tou, un toffee de fruites per entendres, i al 1931 amb el nom de Chewlets va començar a comercialitzar una fórmula que anar creixent fins que la segona guerra mundial, com a moltes empreses japoneses, va arruïnar-ho tot. El 1975 renaixia el caramel tou amb el nom que coneixem avui dia: Hi-Chew, amb una col·lecció de més de 113 sabors a l’esquena i creixent.
Envasats individualment en flowpack, i amb un disseny exterior per a cada sabor, els Hi-Chew de poma són molt suaus de textura i una mica enganxosos. Tenen un punt d’acidesa alt, i això els fa un xic picants, per altra banda, el sabor és més suau que les versions en packs. Tot plegat em recorda una versió “light” dels Hi-chew que hem vist fins ara, que pot ser interessant per qui vulgui tenir més quantitat que qualitat, i s’ha d’entendre que dins d’una empresa hi ha dues o més lligues sota el mateix paraigua-marca. (matiso, la qualitat de Morinaga és indiscutible!)
A grans trets, Morinaga és el cognom del fundador de l’empresa, confiter de naixement: Taichiro Morinaga. Al 1930 buscava una manera de fer un caramel un xic tou, un toffee de fruites per entendres, i al 1931 amb el nom de Chewlets va començar a comercialitzar una fórmula que anar creixent fins que la segona guerra mundial, com a moltes empreses japoneses, va arruïnar-ho tot. El 1975 renaixia el caramel tou amb el nom que coneixem avui dia: Hi-Chew, amb una col·lecció de més de 113 sabors a l’esquena i creixent.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada