Passa al contingut principal

Kinder Happy Hipo

Michele Ferrero, l’home més ric d’Itàlia amb un patrimoni de 19.000 milions de dòlars i Ferrero. L’empresa agroalimentària fundada per Pietro Ferrero (va morir en un accident de trànsit el 2011) va néixer el 1946 a Alba, Piamonte (Itàlia) i és la tercera productora europea de dolços i la sisena del món en dolços i xocolata.


No us equivoqueu, Ferrero no és només aquella bola daurada… és Nutella, és Mon Chéri, Tic tac, els Duplo i tota la família Kinder: Kinder sorpresa o el que ensenyem avui, el Happy Hipo.


Envasat dins en un flowpack amb finestreta per veure el producte de l’interior, tenim el cap d'hipopòtam submergit en uns grans de sucre blancs que m’han deixat la caixa de llum feta una merda, hehehe. Gràcies aquesta forma de la galeta, en tres boles unides de costat, la seva partició és més senzilla i permet fer un tall sec per veure de què està farcit.


Oh, deliciós, una crema de llet (13% desnatada en pols + 7,5% sencera en pols) i avellana (12,5% deu ni do) m’ha deixat la boca cremosa i d’un sabor increïble. Es nota la mà de Ferrero. En provaria moltíssims, i tindria el rebost ple d’ells si no fos massa car pels 20,5 gramets del producte. Em surt molt més econòmic comprar la caixa de boles i menjar-me-les totes d’amagat.


Si us interesa, vaig comentar els Nocilla Sticks fa poc, també del grup Ferrero, qui fa poc formava part del grup Nutrexpa però sembla ser que s'han dividit el negoci. Tot està un xic verd encara i caldrà veure què fa l'empresa un cop torni la demanda dels dolços i xocolata al setembre.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,