Passa al contingut principal

Look chocolate: Matcha

Els que tenim la bici sempre al cap, Look és una marca francesa de bicicletes que fa servir l’art de Piet Mondrian com a gràfica de la marca (tot un detall). Però en el món dels dolços, la cosa se’n va fins al Japó, on la casa Fujiya fabrica els bombons farcits més “cool” i “fashion” del món.


Gràficament, tots els detalls són fantàstics. Ben cuidats i de tons de color molt llaminers.

Els Look d’avui, són uns bombons farcits d’una pasta de te verd matcha i recoberts d’una xocolata massa dolça pel meu gust. La massa de tot plegat a la boca és una mica enganxifosa i costa d’empassar. La conclusió de tot plegat l’he tingut pocs segons després de provar-los: no val la pena.


Se que porto una tira de productes de te verd, i aquest no és pas dels pitjors, però quan has provat coses com el Crunch o la versió de te verd dels Tirol, el llistó el tens tan amunt que la resta de coses les trobes insípides.

La caixa amb els bombons fan de molt bon veure.

Nascuda a Yokohama el 1910, Fujiya té una llarga llista de restaurants i botigues de confiteria que no te l’acabes mai. Allà hi vénen principalment els seus productes que majoritàriament van acompanyades de la seva mascota Peko-chan i que és una icona a tot el Japó (i una mica més enllà). A banda d’alguns escàndols alimentaris, és de les empreses més potents en confiteria, juntament amb Glico, Meiji, Lotte o Morinaga.


El farcit el trobo molt ben proporcionat, tan per la mida del bombó, com pel gruix del banyat.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,