Com és habitual, els packagings asiàtics donant lliçons a la resta del món de com s'ha de fer. Aquest era una mica complicat però no deixa de formar part d'aquell "plus de qualitat" que diferencia entre uns i altres en els envasos d'usar i llençar. Un cop obert, la xocolata!
Si bé, molt dolça, els petits granets d’arròs inflat que porta incorporat li dóna un gust diferent. He obeït les recomanacions de Napajapan i l’he posat una estona al congelador, fred com un gelat i amb el sabor melós que té és genial! El recomano a tothom!
El disseny de les lletres segueix el criteri que vaig comentar a l’anterior post dels caramels Papillon, on les lletres de pal sec, amb un cos ample i un traç fi per ressaltar-les del fons que hi hagi és un recurs que ajuda a destacar per davant de les altres marques. També juga un mica en contra si vols donar un feeling de xocolata de qualitat, però si repasseu la trajectòria i catàleg de les xocolates Crunky de Lotte, veureu que no és el cas d’aquesta línia i que per tant, el disseny és molt encertat.
Com ja he comentat altres vegades, Lotte és una multinacional Coreana, que jo la conec per la seva part de confitería però realment és un gegant alimentari, només cal donar un cop d’ull a la seva pàgina i veure les diferents seccions i cartera de marques que tenen.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada