Passa al contingut principal

Crunky: Green tea flavoured chrunch chocolate


El te verd és molt popular a Àsia, com també ho és en aquest blog, després dels bombons Tirol, les boles amb arròs dins, els bombons amb caixa Look de Fujiya o el Crunch de Nestlé, crec que feia falta una barra de xocolata digne de mencionar: la Crunky de Lotte és una joia.


Com és habitual, els packagings asiàtics donant lliçons a la resta del món de com s'ha de fer. Aquest era una mica complicat però no deixa de formar part d'aquell "plus de qualitat" que diferencia entre uns i altres en els envasos d'usar i llençar. Un cop obert, la xocolata!



Un relleu a cada reserva elevada de la rajola de xocolata fa molta patxoca. No és l'única, ho fan practicament totes les marques de xocolata, però aquesta m'agrada especialment per el lettering que incorpora. Us n'ensenyo un close up:


Si bé, molt dolça, els petits granets d’arròs inflat que porta incorporat li dóna un gust diferent. He obeït les recomanacions de Napajapan i l’he posat una estona al congelador, fred com un gelat i amb el sabor melós que té és genial! El recomano a tothom!


El disseny de les lletres segueix el criteri que vaig comentar a l’anterior post dels caramels Papillon, on les lletres de pal sec, amb un cos ample i un traç fi per ressaltar-les del fons que hi hagi és un recurs que ajuda a destacar per davant de les altres marques. També juga un mica en contra si vols donar un feeling de xocolata de qualitat, però si repasseu la trajectòria i catàleg de les xocolates Crunky de Lotte, veureu que no és el cas d’aquesta línia i que per tant, el disseny és molt encertat.


Com ja he comentat altres vegades, Lotte és una multinacional Coreana, que jo la conec per la seva part de confitería però realment és un gegant alimentari, només cal donar un cop d’ull a la seva pàgina i veure les diferents seccions i cartera de marques que tenen.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,