Ja els vaig comentar quan us parlava dels Fruitfil de la casa Pran (empresa Índia), crec que avui ja tocava parlar dels Bubbaloo, els primers farcits per qui realment em moria de ganes de trobar i menjar. Nascuts el 1988, es venen a més de 25 països i una gama de sabors força generosa: el de plàtan, és un sabor que no us recomano gaire, no és massa bo comparat amb altres marques. Potser els de cola o maduixa són més intensos.
Per sabor i textura, és dels xiclets efímers i d’una durada relativament curta. Un cop consumit del farcit, el xiclet es converteix rapidament en una massa insípida i crea bombolletes amb facilitat. (És ideal per fer boles d’aire!)
Us heu fixat amb el gat que sempre surt? Doncs encara que tingui aquest aire de mafiós o quinqui (navajero) dels 70, es diu «Bubba» i va ser creat el 1997 per atreure el públic infantil (i després us queixeu de com creix el jovent). El 2013 va ser l’última versió d’en Bubba que he pogut trobar, que va lligada a l’evolució que ha fet les lletres: d’unes més arrodonides a una mena de graffiti agressiu però si més no, molt més juvenil. (Tothom ja sap que Bubbaloo és un xiclet farcit, han decidit eliminar l’evidència per crear una «marca»).
L’estudi de l’últim canvi gràfic el va dir a terme l’agència de Buenos Aires «Pierini Partners» qui ha fet també molts altres projectes de Cadbury Adams (de Mondelēz International, que per cert, no apareix a la web que és marca seva...)
Per sabor i textura, és dels xiclets efímers i d’una durada relativament curta. Un cop consumit del farcit, el xiclet es converteix rapidament en una massa insípida i crea bombolletes amb facilitat. (És ideal per fer boles d’aire!)
Segona versió del logo
Últim disseny creat per Pierini Partners
Us heu fixat amb el gat que sempre surt? Doncs encara que tingui aquest aire de mafiós o quinqui (navajero) dels 70, es diu «Bubba» i va ser creat el 1997 per atreure el públic infantil (i després us queixeu de com creix el jovent). El 2013 va ser l’última versió d’en Bubba que he pogut trobar, que va lligada a l’evolució que ha fet les lletres: d’unes més arrodonides a una mena de graffiti agressiu però si més no, molt més juvenil. (Tothom ja sap que Bubbaloo és un xiclet farcit, han decidit eliminar l’evidència per crear una «marca»).
L’estudi de l’últim canvi gràfic el va dir a terme l’agència de Buenos Aires «Pierini Partners» qui ha fet també molts altres projectes de Cadbury Adams (de Mondelēz International, que per cert, no apareix a la web que és marca seva...)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada