Passa al contingut principal

Manflu: l'empresa dels homes que importen.

Avui us presento un caramel que es presenta com un “lo más de lo más” en calmants. Es veu que conté propietats que ajuden a calmar les persones, en aquest cas, als homes (perquè si doneu un cop d’ull a la web, veureu que n’hi ha per dones també).


El més impactant, des del meu punt de vista és el contrast negre amb el verd fluor del paper, li dóna una estètica “tòxica” que si estigués als meus 14 o 15 anys, en compraria a grapats… si no fos perquè el producte és més un ibuprofèn que una bomba àcida que et rebenta les glàndules gustatives.


Obert l’embolcall aquest discotequero, em trobo un caramel molt transparent i una taca fosca al centre. Un caramel farcit, genial! A més a més el color tenia molt de lligam amb l’estètica exterior, i això m’ha fet canviar l’opinió negativa que tenia a l’inici. Un primer contacte amb el caramel i ummmm, boníssim!


La llima-llimona l’he notat rapidament, un sabor àcid sense abusar i deixant un bon regust al paladar. De mica en mica s’anava fent petit fins que el farcit ha aconseguit alliberar-se. Oh, concentrat de mentol per un tub! Més que refrescant ha sigut una bomba de gel, si un ice bucket d’aquests a la gola. Més endavant me n’adono que porta mel, ho diu també al paper (qui es llegeix el paper abans de posar-se el caramel a la boca, eh?).

Concretament, els Lozzers de la casa Manflu porten: Sucre, xarop de glucosa, mel natural, àcid cítric (ui, sí. Volem els percentatges!), oli de llimona natural (oli?), cristalls naturals de mentol, colors naturals, oli natural de llima i oli natural de menta. (Espero que la brometa de l’oli no sigui essència…)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit. ...

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure ...

Napoleon Energy

Fa pocs anys, van sortir aquestes begudes energètiques, del que en sóc bevedor ocasional. Concretament, m'agrada la Redbull (d'Austria), la més popular i, si no vaig errat, la més ensucrada de totes. N'hi ha d'altres, com la Burn , la Pussy , la Monster (alerta aquesta!), la Pinkfish o la de casa: Despertaferro . I moltes més que ara no em venen al cap, però qu epodeu donar un cop d'ull al Top15 si us fa gràcia, aquí . A partir d'aquí, són moltes les coses que porten "energia" (o taurina) fins arribar al punt que per fer una cosa "jove", cal que porti tot allò que porti el cos al límit del que és saludable i el que no ho és. Ara sembla que toca infectar els caramels amb el nou concepte d'energy, i ja són dues les marques que venen aquí (llegiu Catalunya, però diria que és extensible a tota la península)  els seus productes "amb una energia de collons". Imatge de La Celia Avui però, faig menció de les boles Napoleon ,...