Passa al contingut principal

Comprimits efervescents de Meiji

Bon dilluns a tothom i tothoma. Aquest mes és, de llarg, el que mou més novetats de l'any, el segueixen els dies de nadal i setmana santa, però són novetats menors. Potser perquè molta gent torna a la rutina laboral, els nanos van a l'escola de nou i per tant, tornen a berenar dia si dia també. El que no tindran, força segur, són aquests caramels comprimits (o tablets, con diuen alguns) amb “efecte refrescant” i un xic àcids.


Meiji, el gegant Japonès dels derivats de xocolata i de les rareses que circulen com virals per internet, s’encarrega de fabricar aquests comprimits efervescents cítrics refrescants (vaja, amb descripció…). Al mercat, actualment n’hi ha de forces sabors, alguns es van renovant cada any i d’altres són autèntics sabors històrics, patrimoni del Japó, que dirien alguns.


Obrint la caixa, i retirant el sobre que ve tancat hermèticament, trobem divuit pastilles/caramels refrescants amb un toc de salt i una mica de vitamina C. Aquesta fórmula salada, segons l’empresa, ajuda a la hidratació durant l’estiu o durant temperatures elevades. Una entrada que hauria anat de perles a l’estiu, oi?


Sincerament els he trobat deliciosos, el sabor no sabria com descriure’l però és bo. Bo de les dues maneres, com un caramel o dins un got mig ple d’aigua.
Gràficament, l’embolcall, la caixa, el personatge, tot plegat: és molt asiàtic i els otakus, els nanos i aquelles que els agrada la il·lustració (encara que sigui en la intimitat) els agrada.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,