Maayan fotografiada per Jason Lewis
Peçes d'art i mans fotografiades per Jason Lewis
fotografíes de Sarah Jacobs i publicades a Bussiness Insider
Una de les coses que m'ha sorprès és que algunes peces s'hi veu uns colors, o més aviat una mescla de colors, que impressionen i si no sabéssim que es tracta d'una peça feta amb sucre i colorant alimentari, pensaríem que és d'un altre planeta. No és així, Maayan Zilberman ho tenia tot pensat i calculat. Treballar com a directora creativa i dissenyadora durant quinze anys a la indústria de la llenceria diu força de la persona, la creativitat i la visió poc corrent que deu rondar pel seu cap.
Obres a mig fer fotografiades per Sarah Jacobs i publicat a Bussiness Insider
Zilberman treballand a l'estudi de Brooklyn. Foto de Sarah Jacobs i publicat a Bussiness Insider
La història de Zilberman però, comença quan la família es trasllada d'Israel a Canadà on amb el seu avi, inventaven receptes de cuina. Es nodrien dels aliments i experimentaven amb ells. Aquesta influència tan bèstia que va tenir de ben jove ho ha acabat marcant al projecte actual: recordant el seu avi posant-lo al nom de l'empresa Sweet Saba (Saba vol dir avi en hebreu). Després de passar els quinze anys al món de la llenceria i fundar una marca (The lake & stars, 2007), torna al món de l'alimentació amb Sweet Saba (2015) on modela objectes del seu passat oferint a l'espectador una experiència sensorial múltiple, que no s'espera i amb un sentit de l'humor molt particular. El mes passat (i per això m'hi arribat les creacions de Zilberman a les mans) va iniciar una línia de caramels creats exclusivament per la Whitney Museum of American Art inspirada per les obres de l'exposició "Human Interests: Portraits from the Whitney’s Collection" comissariada per Dana Miller i Jennie Goldstei.
Position Series #20, 2009 de K8 Hardy
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada