Passa al contingut principal

Blong

Avui us torno a parlar de Peccin, una empresa del Brasil molt gran que d'entre molts productes dolços que fabrica, hi ha el xiclet farcit. Per la forma, mida i pel tipus de farcit, molts pensareu que és similar als melons Vidal. Res més lluny de la realitat, són molt similars. El que els diferencia, és el sabor.


El primer de tots, he agafat el de maduixa (morango) perquè per experiència, és el que determina si una empresa sap posar essències als seus productes, o no. En aquest cas, ha passat la prova, però res espectacular a mencionar. Xiclet farcit com molts d'altres, i un farcit prou "gran" per notar-lo al mastegar. El color, molt intens, molt més que els seus companys.


L'altre sabor que em feia més curiositat provar ha sigut el de raïm. No és un sabor gaire freqüent, aquí tirem més al sabor de la mora per aquests casos on cal fer una macedònia de sabors. Deixant de banda que el color era lamentable i que m'ha tret molt les ganes de seguir provant-lo, he de confessar que és un gran sabor, no gaire similar al raïm, però agradable i amb ganes de provar altres coses amb aquest sabor estrany.


L'últim, la menta (hortela), que te tot el que he mencionat anteriorment però s'ha quedat a mitges amb la frescor. Potser en van fer servir massa pels Nitro Feras i tenien l'estock esgotat...


He vist que n'han tret uns de triple sabor, pels colors i l'embolcall, tinc moltes ganes de provar-ho, i potser d'aquesta manera acabarem donant la justícia que es mereix Peccin.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit. ...

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure ...

Napoleon Energy

Fa pocs anys, van sortir aquestes begudes energètiques, del que en sóc bevedor ocasional. Concretament, m'agrada la Redbull (d'Austria), la més popular i, si no vaig errat, la més ensucrada de totes. N'hi ha d'altres, com la Burn , la Pussy , la Monster (alerta aquesta!), la Pinkfish o la de casa: Despertaferro . I moltes més que ara no em venen al cap, però qu epodeu donar un cop d'ull al Top15 si us fa gràcia, aquí . A partir d'aquí, són moltes les coses que porten "energia" (o taurina) fins arribar al punt que per fer una cosa "jove", cal que porti tot allò que porti el cos al límit del que és saludable i el que no ho és. Ara sembla que toca infectar els caramels amb el nou concepte d'energy, i ja són dues les marques que venen aquí (llegiu Catalunya, però diria que és extensible a tota la península)  els seus productes "amb una energia de collons". Imatge de La Celia Avui però, faig menció de les boles Napoleon ,...