Super natilla és un caramel tou de llet amb un sabor, molt simbòlic, de nous. El que aquí sempre s’ha venut com un dolç de llet però en aquest cas li han posat un toc diferent. Hi dic així amb diminutius perquè encara li estic buscant les nous… potser sóc jo, eh?! De totes maneres, informativament al seu web diuen que els dolços estan fets amb un 100% de llet, potser tot plegat és això el que trobo estrany, dec estar més acostumat al que deuen posar als altres productes similars aquest.
D’altra banda, el que m’agrada de l’embolcall és la cara de l’ós. Té un aire dels dibuixos animats de Hanna-Barbera amb dibuixos com Pixie, Dixie and Mister Jinks o l’arxifamós Yogi Bear (l’Os Yogui), també entra una mica a l’estètica gràfica de Rocky and Bullwinkle, Inspector gadget entre d’altres que no recordo ara mateix.
Montes és una empresa Mexicana molt potent al seu país, fundada al 1938 per Miguel Montes Castellanos ha sabut mantenir-se un un producte cultural entre els ciutadans mexicans. Treballant des d’un petit poble al costat de l’estany de Chapala, Poncitlán (Jalisco), ha començat a arribar a poc a poc a Europa. Evidentment ho fa a través del mercat espanyol per les “facilitats” lingüístiques (sobretot per l’ús del terme chicloso, hehehe) i pel baix cost del producte. Però si us he de ser sincer, no crec que el torni a comprar, pel mateix preu tinc un Bit-o-honey o un Mary Jane, més fàcils de trobar i de sabor, més intensos.
D’altra banda, el que m’agrada de l’embolcall és la cara de l’ós. Té un aire dels dibuixos animats de Hanna-Barbera amb dibuixos com Pixie, Dixie and Mister Jinks o l’arxifamós Yogi Bear (l’Os Yogui), també entra una mica a l’estètica gràfica de Rocky and Bullwinkle, Inspector gadget entre d’altres que no recordo ara mateix.
Montes és una empresa Mexicana molt potent al seu país, fundada al 1938 per Miguel Montes Castellanos ha sabut mantenir-se un un producte cultural entre els ciutadans mexicans. Treballant des d’un petit poble al costat de l’estany de Chapala, Poncitlán (Jalisco), ha començat a arribar a poc a poc a Europa. Evidentment ho fa a través del mercat espanyol per les “facilitats” lingüístiques (sobretot per l’ús del terme chicloso, hehehe) i pel baix cost del producte. Però si us he de ser sincer, no crec que el torni a comprar, pel mateix preu tinc un Bit-o-honey o un Mary Jane, més fàcils de trobar i de sabor, més intensos.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada