Ja toca l’entrada de l’ISM. Enguany no n’he dit gairebé res perquè no era segur que hi acabés anant, al final, m’ho vaig muntar per fer-ho en un dia visitant allò que buscava i prou. De manera que pot ser que trobeu coses que alguns de vosaltres haureu vist però jo no.
A pams, com cada any, una mica el pols de cada país, i per ser sincer, crec que ha sigut el pitjor any pel que fa a stands per països, lletjos i poc treballats, el més tronat és el canvi de Flandes, qui no se perquè ha decidit passar a fer lones de plàstic senzilles, petites i discretes com els “amics” de Wallonia. Això si, un Belgium ben cridaner unificava ambdues marques. Qui es sala de tot plegat és França, país convidat enguany i que rebia als visitants amb aquesta torra Eiffel de galetes.
De França en destaco dues coses, la bona pinta que feien les intervencions a les “mini cuines” del saló i haver tingut l’oportunitat de provar uns calissons acabats de fer, en aquest cas, de Roy René.
L’altre apartat a destacar és el de les novetats. Algunes, com les “rellenolas” de Vidal, no en tenia pas res de nou, però segurament pel mercat europeu sí. D’altres, com les “Eye Health Gummies” (Gomes per a la salut visual) de la casa F.Hunziker es venen més aviat com a medicaments amb la incorporació de zinc i vitamina A a les gomes. Hi havia altres variants per a solucionar diferents problemes de fer-se gran.
A la part de novetats divertides, hi ha el mini sushi candy de l’alamana Look-o-look, qui l’any passat ja va presentar la pizza, ho recordeu? El problema d’això és que aquí, amb la varietat de gomes que hi ha al mercat, t’ho pots fer tu mateix comprant les que més t’agradin. Qui també va fer una cosa similar però amb formes més elegants va ser una empresa Belga amb el seu "Sushi Dessert". Vegeu foto a continuació:
Sí, són unes galetes cruixents amb un 20% de proteïnes. Fabricat per Sunsnack de, és clar, del país de la Red Bull. (Parlant de beguda energètica, a l’stand de les gomes Beauty, que vaig parlar fa uns quants anys, hi havia la novetat d’unes gomes molt i molt gelatinoses amb un sabor de Red Bull molt clavat).
Una mica WordArt, oi?
Que algú hi faci alguna cosa! Siusplau! Quin horror de swosh a baix a l'esquerra. (Encara que podria ser pitjor i fer servir aquell "España" que Miró va fer per encarrec fa molt de temps)
A pams, com cada any, una mica el pols de cada país, i per ser sincer, crec que ha sigut el pitjor any pel que fa a stands per països, lletjos i poc treballats, el més tronat és el canvi de Flandes, qui no se perquè ha decidit passar a fer lones de plàstic senzilles, petites i discretes com els “amics” de Wallonia. Això si, un Belgium ben cridaner unificava ambdues marques. Qui es sala de tot plegat és França, país convidat enguany i que rebia als visitants amb aquesta torra Eiffel de galetes.
De França en destaco dues coses, la bona pinta que feien les intervencions a les “mini cuines” del saló i haver tingut l’oportunitat de provar uns calissons acabats de fer, en aquest cas, de Roy René.
L’altre apartat a destacar és el de les novetats. Algunes, com les “rellenolas” de Vidal, no en tenia pas res de nou, però segurament pel mercat europeu sí. D’altres, com les “Eye Health Gummies” (Gomes per a la salut visual) de la casa F.Hunziker es venen més aviat com a medicaments amb la incorporació de zinc i vitamina A a les gomes. Hi havia altres variants per a solucionar diferents problemes de fer-se gran.
A la part de novetats divertides, hi ha el mini sushi candy de l’alamana Look-o-look, qui l’any passat ja va presentar la pizza, ho recordeu? El problema d’això és que aquí, amb la varietat de gomes que hi ha al mercat, t’ho pots fer tu mateix comprant les que més t’agradin. Qui també va fer una cosa similar però amb formes més elegants va ser una empresa Belga amb el seu "Sushi Dessert". Vegeu foto a continuació:
Sí, són unes galetes cruixents amb un 20% de proteïnes. Fabricat per Sunsnack de, és clar, del país de la Red Bull. (Parlant de beguda energètica, a l’stand de les gomes Beauty, que vaig parlar fa uns quants anys, hi havia la novetat d’unes gomes molt i molt gelatinoses amb un sabor de Red Bull molt clavat).
Jelly Belly sembla que té problemes per vendre les mongetes a granel i ara trauran al mercat aquests envasos amb mescles fetes. Pot ser un bon impuls per la marca, que al meu parer, havia quedat estancada.
La vaca "aviadora" de Kastner sembla que ha trobat nous avions per pilotar! hehehe
Look-o-Look, els fabricants del sushi candy i la pizza... ara el pinxo BBQ!
Les noves bosses de la marca francesa Napoleon. Bon canvi, ara només us falta canviar el producte de dins a quelcom més llaminer...
Panda segueix canviant les bosses gradualment, després d'aquelles quan vam comentar aquí al 2013, crec que la seva idea de fer envasos elegants i cuidats és tot un encert.
(Per si ho pregunteu: és l'stand de Ricola, amb una mostra de plantes medicinals)
Això va ser horrible. A més a més, és més car per portar el nom de Sugarpova. No em va agradar gens.
Torrons Alemany i Torrons Vicens, els dos grans del folklorisme català, juntament amb les galetes Birba i Trias. Tampoc han faltat altres empreses catalanes que porten anys anant-hi.
L'empresa mexicana Turin feien molta publi d'aquests bombons, tot i així, van ser força garrepes quant els vaig demanar un per provar-lo... ara que en parli bé la vostra mare, capullos.
La casa Valor, així com Vidal (imatge inferior) i La Casa, enren ben presents amb stands molt vistosos i amb productes que a vegades no veurem al marcat. En el cas de Valor, vaig poder veure el logo nou... opinió personal? Que m'agrada molt més l'antic, la versió reduccionista del nou logo no em diu ni m'aporta res de valor a la marca.
Si gent, hi ha empreses que fan això, vlients que ho compren i gent... que hi ha fotos i ho penja al bloc.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada