Passa al contingut principal

Fini sport balls gum

La cosa té pilotes, després del Zoom em trobo això, n'he agafat un parell més per fer la foto i ensenyar-vos-ho que no pas tastar-lo. La pilota és molt fidel a la real, res de simulant, la textura és força clavada si mai heu tingut l'oportunitat de tocar una pilota acabada de sortir de la llauna (les pilotes de tenis van amb llaunes. Hi ha unes altres pilotes de tennis més grans envasades en flowpack).

Pel que fa el xiclet, és força normal fins que et trobes el farcit líquid, que li dona un punt àcid. La durada del sabor vindria a ser un entremig del que s'està fent, molt intens a les primeres mossegades, i poc més de 5 o 6 minuts ja perden el sabor i només notes una goma i la teva salivera. El fet que porti farcit, allarga una mica més aquests temps, però res que pugui servir per destacar per sobre la resta.


És un producte molt "clàssic" ara al mercat. I dic clàssic d'una manera gens positiva. El llarg d'aquests últims 10 anys, la durada del sabor ha anat minvant i alhora es fan campanyes i anuncis de suposades boles i líquids que n'augmenten la durada de sabor.

La meva percepció respecte aquestes campanyes és molt diferent al que volen transmetre, val a dir que a vegades me les prenc com un insult a la intel·ligència. Segur que per molta deu ser super-útil(?), sinó, no s'explica que les segueixin fent i es segueixin consumint xiclets a punta pala. Sigui dit, que jo ja fa temps que n'he deixat de comprar pel meu compte de manera regular, i el que acabo menjant, és perquè m'han convidat.

Fàbrica Fini / Foto: Guia halal

La pilota és de Fini, una marca de Sánchez Cano S.A., empresa Murciana de Molina de Segura. Podeu donar un cop d'ULL a la web aquí (quan sigueu a la web entendreu perquè he posat "ull" amb majúscules...)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,