Passa al contingut principal

Fascini: The original sour power

Fascini és una altra marca que estava present a la fira ISM (vaja, que ja veieu que la fira és la crême de la crême del dolç). Situats en un estand molt gran amb els productes que anaven desfilant sobre una cinta transportadora, similar a la que podeu trobar als restaurants asiàtics d’aquí. (Podeu veure l’estand aquí).


La mostra que tinc per ensenyar-vos són trossets de tires (ells en diuen cinturons, uffff), de diferents colors i sabors amb un toc d’acidesa molt i molt emocionant. L’acidesa queda lluny de la bomba japonesa Shigekix però ja us aviso que aquest tampoc us deixa indiferent. Els sabors molt encertats per part meva, sobretot els de síndria i poma (espectaculars), potser el pitjor és el de maduixa, i el que passa sense pena ni glòria seria el de cola. Els colors, com podeu veure, són així d’apagats, segurament per l’efecte dels dos àcids que porta: el màlic i el cítric (a més a més de la dextrosa). Una delícia pels amants de les cintes àcides.


Fascini és una empresa Holandesa, fundada el 1910 per Josef Langenberg (un nen adoptat per la família Fassin) i dedicada a altres negocis fins als anys 30, quan van començar a fabricar productes de regalèssia: els famosos Katjes en forma de gat (vegeu imatge). Més endavant, l’expansió va ser un no parar, introduint constantment productes que la gent demanava i aconseguint una gran acceptació per part dels consumidors. Tres hurres per ells!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,