Passa al contingut principal

ISM 2015

Ahir va acabar la fira anual de confiteria, snacks i altres productes salats i dolços que no se com anomenar. L'ISM porta quaranta-cinc edicions celebrant-se i és, des de fa temps, referent indiscutible del sector. Com cada any, pujaré un seguit d’imatges, de la fira començant pels pavellons de països i acabant amb alguns stands de marques que hem comentat en aquest bloc. No pujaré tot el que tinc perquè no acabaríem mai. Productes interessants els aniré comentant durant els pròxims mesos, no us creieu que podré comentar gairebé res, cada vegada hi ha menys per agafar (encara que diguis que tens un bloc).


Aquest any, i per sorpresa meva, Turquia va tornar a ser el país convidat a la fira. Curiosament, el 2013 tenia uns stands que feien caure a terra, dos anys després han fet un canvi brutal, un rosa pàl·lid i un univers gràfic creat per Saffron Brand Consultants, molt encertat per part meva. Aviam quan en pendrà nota Espanya i elimina el coi de "traç dels pebrots" que ondula per sota les lletres.


Argentina, novetat? No m'agrada les cintes que li han posat a sota. Les lletres i el color molt adequats.

Àustria, una discoteca amb llums led.

Brasil, tirant de la grafica dels jocs olímpics. Al final és la gràfica que la gent te al cap.

Els Anglesos estan en decadència, però encara no han tocat fons.

Xina hauria de bloquejar menys pàgines web i correus dels seus ciutadans i més treballar el disseny.

Si heu vist abans la columna de Cola Cao que els estanys d'Espanya, entendreu perquè són tan dolents.

He posat només el de Flandes, perquè els de Wallonia tenien el mateix que abans i ja n'hi ha prou de pujar coses lletjes.

França tambe ha fet el seu canvi. Desapareix el negre que no pintava res i aposten per un blau Paris.


Amb Grècia estic confós, hi havia stands amb la gràfica dels altres anys i aquests amb una de més maca.

Irlanda, la novetat. Verd ok, i agraeixo que no hagin posat un Arpa.

Itàlia ha canviat! Si! Crec que els Italians no es mereixien el que hi havia abans, ara com a mínim no s'han d'avergonyir tant.

Korea és un altre país, com Irlanda, que no tenia localitzat. Masses colors, massa text pel meu gust.

Han canviat, però els falta una mica. M'agrada la textura aquesta geompetrica però no se si vol dir alguna cosa de Malasia...

Sembla que algú de Mèxic el blog i han canviat les parets de Ci-Fi per unes de més normals.



I ara parlem d'empreses. Bulgari, no n'he comentat res encara... potser aquest any?

Caramelos Cerdán van fer 100 anys l'any passat, aquest any han presentat una piruleta molt àcida.

Tenia l'esperança que Valor canviés o integrés el logo a la grpafica de Tokke. Al final ha quedat lleig de collons.



Fini són tan grans que mentres tothom tenia un stand, ells en tenien tres!

Jelly Belly s'hauran de posar les piles. No tenien els jellies de Xampany, i això m'ha decepcionat molt.

Segui posant-nos ulleres de sol per anar als seus stands. Ja són un clàssic.

I on hi havia l'any passat la Sugarpova (ara a l'altra costat) hi han posat un altre stand!

De Gerió en vaig agafar unes quantes novetats, aquest any les veurem aquí. L'any passat van fer 75 anys.

Vidal, grans com sempre. Durant la fira van fer una promo amb un hastag on podies guanyar un iPhone 6... estava massa cansat per fer-ho.




Els Valencians de King Regal, l'any passat vaig marxar amb un bon lot de gomes d'ells. Aquest any també!


Ep, matcha! Sabeu de qui són? Que difícil eh?

Exacte, els japo-koreans. No donaven res a l'stand. Molt trist.


A alemania també tenen el seu "Polónia" i aquesta és la Merkel anunciant els Nappo.





I fi. Acabem amb els socis de Lotte (que aquest si que donaven coses, hehehe)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,