Ahir va acabar la fira anual de confiteria, snacks i altres productes salats i dolços que no se com anomenar. L'ISM porta quaranta-cinc edicions celebrant-se i és, des de fa temps, referent indiscutible del sector. Com cada any, pujaré un seguit d’imatges, de la fira començant pels pavellons de països i acabant amb alguns stands de marques que hem comentat en aquest bloc. No pujaré tot el que tinc perquè no acabaríem mai. Productes interessants els aniré comentant durant els pròxims mesos, no us creieu que podré comentar gairebé res, cada vegada hi ha menys per agafar (encara que diguis que tens un bloc).
Aquest any, i per sorpresa meva, Turquia va tornar a ser el país convidat a la fira. Curiosament, el 2013 tenia uns stands que feien caure a terra, dos anys després han fet un canvi brutal, un rosa pàl·lid i un univers gràfic creat per Saffron Brand Consultants, molt encertat per part meva. Aviam quan en pendrà nota Espanya i elimina el coi de "traç dels pebrots" que ondula per sota les lletres.
Aquest any, i per sorpresa meva, Turquia va tornar a ser el país convidat a la fira. Curiosament, el 2013 tenia uns stands que feien caure a terra, dos anys després han fet un canvi brutal, un rosa pàl·lid i un univers gràfic creat per Saffron Brand Consultants, molt encertat per part meva. Aviam quan en pendrà nota Espanya i elimina el coi de "traç dels pebrots" que ondula per sota les lletres.
Argentina, novetat? No m'agrada les cintes que li han posat a sota. Les lletres i el color molt adequats.
Àustria, una discoteca amb llums led.
Brasil, tirant de la grafica dels jocs olímpics. Al final és la gràfica que la gent te al cap.
Els Anglesos estan en decadència, però encara no han tocat fons.
Xina hauria de bloquejar menys pàgines web i correus dels seus ciutadans i més treballar el disseny.
Si heu vist abans la columna de Cola Cao que els estanys d'Espanya, entendreu perquè són tan dolents.
He posat només el de Flandes, perquè els de Wallonia tenien el mateix que abans i ja n'hi ha prou de pujar coses lletjes.
França tambe ha fet el seu canvi. Desapareix el negre que no pintava res i aposten per un blau Paris.
Amb Grècia estic confós, hi havia stands amb la gràfica dels altres anys i aquests amb una de més maca.
Irlanda, la novetat. Verd ok, i agraeixo que no hagin posat un Arpa.
Itàlia ha canviat! Si! Crec que els Italians no es mereixien el que hi havia abans, ara com a mínim no s'han d'avergonyir tant.
Korea és un altre país, com Irlanda, que no tenia localitzat. Masses colors, massa text pel meu gust.
Han canviat, però els falta una mica. M'agrada la textura aquesta geompetrica però no se si vol dir alguna cosa de Malasia...
Sembla que algú de Mèxic el blog i han canviat les parets de Ci-Fi per unes de més normals.
I ara parlem d'empreses. Bulgari, no n'he comentat res encara... potser aquest any?
Caramelos Cerdán van fer 100 anys l'any passat, aquest any han presentat una piruleta molt àcida.
Tenia l'esperança que Valor canviés o integrés el logo a la grpafica de Tokke. Al final ha quedat lleig de collons.
Fini són tan grans que mentres tothom tenia un stand, ells en tenien tres!
Jelly Belly s'hauran de posar les piles. No tenien els jellies de Xampany, i això m'ha decepcionat molt.
Segui posant-nos ulleres de sol per anar als seus stands. Ja són un clàssic.
I on hi havia l'any passat la Sugarpova (ara a l'altra costat) hi han posat un altre stand!
De Gerió en vaig agafar unes quantes novetats, aquest any les veurem aquí. L'any passat van fer 75 anys.
Vidal, grans com sempre. Durant la fira van fer una promo amb un hastag on podies guanyar un iPhone 6... estava massa cansat per fer-ho.
Els Valencians de King Regal, l'any passat vaig marxar amb un bon lot de gomes d'ells. Aquest any també!
Ep, matcha! Sabeu de qui són? Que difícil eh?
Exacte, els japo-koreans. No donaven res a l'stand. Molt trist.
A alemania també tenen el seu "Polónia" i aquesta és la Merkel anunciant els Nappo.
I fi. Acabem amb els socis de Lotte (que aquest si que donaven coses, hehehe)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada