Qui no coneix aquestes galetes, no és una persona gaire dolça. La seva base tova, similar a un melindro, que juntament amb el farcit és espectacular, no hi ha cap sabor de la serie que estigui per sobre o per sota de: mengeu-ne més! La xocolata combina molt bé amb els farcits i crec que és una bona opció per berenar (el meu estómac no s'ha queixat mai, encara).
LU (o Lefèvre-Utile) creada el 1846, qui durant més de 160 anys havia sigut emblema i senyal de les delicatessen franceses arreu del món (sobretot amb les Petit écolier, quan eren amb la xocolata bona i no la lletosa de Milka), ara és una cosa més sota el paraigua de Mondelez Internacional. Agrupació que no li cal presentació, però ho deixo anar... LU ven 2 milions de galetes al dia. Quasi res.
No entenc perqué unes galetes que vaig comprar fa molt poc (i no, no estan caducades) no fan servir el nou look, creat a l'any 2011, a càrrec de l'equip Dragon Rouge, qui, des del meu punt de vista, han sabut donar-hi una força molt actualitzada. La pestanya aquesta daurada ja ha quedat despenjada completament de l'era que vivim, no creieu? Us deixo amb una taula comparativa i evolutiva (que no és al cas de l'envàs que parlem avui, però per anar acostumen la vista) del logo dels últims anys, cortesia de Brandemia:
LU (o Lefèvre-Utile) creada el 1846, qui durant més de 160 anys havia sigut emblema i senyal de les delicatessen franceses arreu del món (sobretot amb les Petit écolier, quan eren amb la xocolata bona i no la lletosa de Milka), ara és una cosa més sota el paraigua de Mondelez Internacional. Agrupació que no li cal presentació, però ho deixo anar... LU ven 2 milions de galetes al dia. Quasi res.
Un deu a la feina dels fotografs i photoshopistes. Jo encara busco el farcit...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada