Avui, sense sortir dels PPCC, parlarem d’un dels productes que més m’han sorprès, sobretot, en l’aspecte de co-branding. Com alguns sabeu, el co-branding consisteix en dues marques potents, a vegades fins i tot de sectors diferents, que decideixen ajuntar-se per potenciar el valor i rendibilitat de la marca. Posem un exemple: Senseo és una cafetera creada per Philips (marca europea líder en cafeteres) i fa servir càpsules de cafè molt Marcilla. Qui hi guanya? Totes dues, fins i tot, clients de Philips que consumien altres cafès, ara ho faran amb la Marcilla per l’equivalència que és dona en la campanya de co-branding.
Dit això. Què poden tenir en comú les xocolates Valor i el blat de moro fregit de Mister Corn (marca de fruits secs de la valenciana Grefusa)? Doncs un producte nou que han batejat com a Crocan (derivat “molón” de cruixent o crocanti…). La xocolata és la de Valor de sempre, d’ells m’agrada força la negra i la d’avellanes, però la de llet sempre l’havia deixat (podent comprar la negra, no en tenia cap necessitat), però aquesta combinació venia exclusivament amb xocolata amb llet. Doncs ep, és bona! Matiso que també hi té molt a veure el blat de moro, que a més a més de ser un fruit sec amb molt de cos, els de valor han sigut generosos i n’han posat forces a cada barreta, de manera, que és impossible quedar-te sense cap blat de moro a cada mossegada.
L’envàs porta incorporat a la part inferior, un obre fàcil que funciona i va de meravella (és trist que hi hagi d’escriure, però creieu-me si us dic que hi ha al mercat molts productes que no s’obren tan fàcilment com diuen). L’olor del blat de moro és, olfactivament parlant, la dominant en tot moment, mentre la xocolata, es nota en el paladar. Crec que és una combinació dolç i salat que veurem cada vegada més. De mica en mica, la barrera de les combinacions que abans en deien “marranades” anirà caient. I encara que ho intentin vendre com un plaer adult, serà sempre un producte pels que s’atreveixen a canviar, puntualment, els costums. Els casi dos euros que val, també poden fer canviar l'opinió a més d'un.
Dit això. Què poden tenir en comú les xocolates Valor i el blat de moro fregit de Mister Corn (marca de fruits secs de la valenciana Grefusa)? Doncs un producte nou que han batejat com a Crocan (derivat “molón” de cruixent o crocanti…). La xocolata és la de Valor de sempre, d’ells m’agrada força la negra i la d’avellanes, però la de llet sempre l’havia deixat (podent comprar la negra, no en tenia cap necessitat), però aquesta combinació venia exclusivament amb xocolata amb llet. Doncs ep, és bona! Matiso que també hi té molt a veure el blat de moro, que a més a més de ser un fruit sec amb molt de cos, els de valor han sigut generosos i n’han posat forces a cada barreta, de manera, que és impossible quedar-te sense cap blat de moro a cada mossegada.
L’envàs porta incorporat a la part inferior, un obre fàcil que funciona i va de meravella (és trist que hi hagi d’escriure, però creieu-me si us dic que hi ha al mercat molts productes que no s’obren tan fàcilment com diuen). L’olor del blat de moro és, olfactivament parlant, la dominant en tot moment, mentre la xocolata, es nota en el paladar. Crec que és una combinació dolç i salat que veurem cada vegada més. De mica en mica, la barrera de les combinacions que abans en deien “marranades” anirà caient. I encara que ho intentin vendre com un plaer adult, serà sempre un producte pels que s’atreveixen a canviar, puntualment, els costums. Els casi dos euros que val, també poden fer canviar l'opinió a més d'un.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada