Passa al contingut principal

Oka Loka magic mix de Super

La història de l’empresa Colombiana Super comença el 1948. Llavors no era, ni de conya, el que és avui, ni tampoc aquells orígens a Manizales indicaven o feien pensar que la cosa pogués prosperar. El 1959, Roberto Muñoz compra l’empresa i la transforma en el que serien les bases pel desenvolupament de la indústria “Super de Alimentos”, creada oficialment el 1981. Avui dia és una de les ambaixadores dels dolços colombians i de les que tenen més varietat i qualitat al catàleg.


Un dels productes estrella és el Supercoco (que als seus inicis es deia Superman, però com podeu deduir, la revista Action Comics hi devia anar a cantar les quaranta) però avui parlarem d’un altra estrella, la sèrie Oka Loka, una experiència per la canalla… sí, els peta zetas de tota la vida amb un nom diferent i un envàs més gran.


Però a vegades la innovació és saber ressuscitar antics productes que van triomfar en èpoques passades i Super ho ha sabut fer bé amb un packaging molt cridaner i de colors molt saturats. Els colors de la pols tenen un punt molt viu que m’ha fet dubtar si això pot ser comestible o no. El sabor és força suau però a l’acidesa l’han clavat. Però com que no és el meu tipus de producte, me n’he cansat rapidament, sempre m’ha cansat això d’anar llepant un pal perquè s’hi enganxés una pols. Com a experiència diferent sí que ho recomano, però dubto moltíssim que repeteixi.

Interior de la fàbrica Super a Colombia / Foto de Colombia-inn

Interior de la fàbrica Super a Colombia / Foto de Colombia-inn

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,