Passa al contingut principal

Macarons de meló Dulcesol

Pastes franceses fetes a Gandia. Si, al Gandia Shore de l'Mtv. És broma, hi ha coses ben parides a Gandia. Poble encantador on hi te el centre de producció Dulcesol, una empresa de pastes, magdalenes (que no muffins) i pa industrial. Fa temps que els tinc vistos com a pastes industrials, però fins ara, no havia vist aquests Macarons.


Per si no ho sabeu, o no n'havieu sentot a parlar mai (cosa força estranya), la Viquipedia ho descriu molt bé: Els macarons són uns tradicionals dolços francesos, una espècie de galetes amb farcit de crema, elaborades amb clara d'ou, ametlles mòltes i sucre. Els macarons no només es distingeixen per la seva deliciós sabor sinó també pels seus fantàstics colors. El terme macaron o macarró deriva de la paraula italiana Maccarone en l'italià de Sicília, que al segle XV designava una pasta seca en forma de boletes, semblant al moghrabieh d'Orient Mitjà.


Doncs la valoració que en faig és positiva, però feu-me cas, no agafeu aquest sabor. No te gairebé res de meló. Però la textura, la mida i els grams que acaba portant la caixa (encara que semblin poques 4 unitats) és acceptable. En podeu trobar en altres sabors com els clàssics de xocolata o gerds i no de tant habituals com els de taronja, llimona, café


Nascuda a principis del 1950, el grup Dulcesol disposa de dues fàbriques: al poble que ja hem comentat, Gandia i a Vilallonga (Safor), totes dues al País Valencià. També te una fàbrica a Argelia i continua la seva expansió de forma gradual a altres països. El Grup, també posseeix una granja d'elaboració d'ovoproductes i una empresa de fabricació de material flexible d'última generació que els proveeix de tot el que necessiten. A més a més, enguany, aquest producte ha rebut la qualificació "Sabor del año", que deixant de banda que és un distintiu el qual s'ha de pagar (ejem ejem), forma part d'un segell que pertany a l'AINIA, un laboratori d'anàlisis sensorial dels productes a cegues.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,