Passa al contingut principal

Nocilla sticks

I acabem el Maig amb un producte que m’ha portat forces anys enrera quan menjava dia si, dia també, un pot de Dip Dip tornant a casa després de l’escola.

Imatge de Katadores


Nocilla, ara n’està venent com els que veieu a la foto, amb els pals força més petits que la versió de Bollycao de Panrico (la pàgina web conté faltes ortogràfiques, esteu avisats). Tot s’ha tornat més pocket, més per degustar que no pas… per “atipar”. Ho dic perquè no només la versió de Nocilla és més petita, sinó que la seva competidora directa “Nutella & Go!” també l’ha fet d’una mida “de butxaca”, semicircular, que li permet allargar el producte amb una versió amb “suc / beguda”. D’aquesta manera, sembla que Nutella s’ha espavilat una mica més, i ha aprofitat per crear l’autèntic “kit de berenar”.


Aquesta imatge és de collita pròpia, com sempre si no porta peu de foto.

Nutella format petit, Nutella "& Go!" / Imatge: Coś słodkiego

Format del Nutella amb beguda "Nutella snack & Drink" / Foto: Zomg Candy

Desconec la qualitat, sabor i textura de la versió de Nutella, però aquests sticks amb la Nocilla que porta m’han agradat molt. Els bastons tenen un punt de torrat molt agradables, molt més preparats que els “picos” que podeu trobar per acompanyar l’ibèric. La xocolata és clavada a la Nocilla d’untar (segurament, això és el que t’esperes, oi?) i la proporció, tot i ser més petita, m’ha semblat l’ideal per fer un mos, els 35g no es fan curts, però sempre, sempre, sempre, sobra xocolata.


He remirat un parell de coses a la xarxa per mirar si existeixen altres productes de Nocilla més enllà del clàssic pot de crema de cacau o aquests “sticks”. Buscava més aviat un co-branding amb alguna altra marca, com per exemple, l’ús de Nocilla per la xocolata de les Flakes, unes galetes de Cuétara (no se si podem parlar de co-branding quan les dues marques pertanyen al mateix grup empresarial…). Tot plegat, m’ha recordat que es tracta d’un nou rellançament de la marca als “joves” (i no tant) d’avui que va començar fa un any amb el redisseny del seu logo per l’agencia catalana: Little Budha.

Flakes, de Cuétara amb Nocilla / Imatge: El Publicista

Nocilla, avui dia propietat del grup empresarial Nutrexpa, va ser creada al 1967 pel grup Starlux com una copia (clarament) de Nutella, creada al 1964 pel grup Ferrero (si, si, el de les boles daurades).


Edito (17·8·2014): Podeu trobar els nous DipDip de Bollycao aquí.

Apunt: El núvol del logo, com jo l’anomeno, no és més que una llesca de pa vista des de dalt i… untada de crema. No ho veieu tampoc oi? Ja deia jo que no podia ser l’únic que no ho veia…

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,