Passa al contingut principal

Goldkenn i Jack Daniels

Suposo que si us dic Suïssa i lingots d'or, l'última cosa que us ve al cap són barres de xocolata oi? A mi també em passa, però a partir d’avui també haureu de tenir les rajoles de xocolata Goldkenn al cap.



Situats al costat del llac Geneva (des del 2011 al llac Neuchatel), l’empresa porta des del 1980 elaborant xocolata com s’ha fet sempre per aquestes contrades alpines, especialitzant-se en xocolates i trufes farcides de licors. Ja fa un temps que corren pel mercat (jo els he conegut a l’aeroport, a les botigues no n’he vist encara) uns cobranding de Goldkenn and marques de begudes alcohòliques (whiskies): Cointreau, Grand Marinier, Williamine, Ron Saint James, Remy Martin (dues versions), The famouse grouse,  i de la que parlarem avui: Jack Daniels.



D’entrada us dic que la xocolata és impressionant, fina i amb una amargor molt encertada. Fosca, negra i amb un cruiximent al mastegar molt dur (és un bon senyal). El punt que em fa ballar si recomanar-vos o no la rajola és que l’essència de Jack Daniels és… pse pse. Entenc que mai podem exigir la mateixa experiència en el whisky d’ampolla amb un altre producte alimentari (i encara menys sòlid), però d’aquí a dir que està farcit de Jack és passar-se tres o quatre pobles. Val a dir que, la quantitat de farcit de licor és el més generòs que he provat fins avui.

Exemple d'expositor amb les rajoles de xocolata amb diferents whiskis

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,