Passa al contingut principal

Takenoko No Sato: galetes banyades de xocolata blanca

Avui us porto un producte similar als bolets de la muntanya (Kino No Yama) els Takenoko No Sato (Poble dels brots de bambú). Anem a pams, això són brots de bambú… ara ho enteneu oi? No, oi? Jo tampoc, sóc dels que en deia “avets”… però, què hi farem, caldrà adaptar-se al tema perquè té tota la pinta de tenir tant o més èxit que els bolets.


Ho fa, com podeu veure a la caixa, Meiji, una marca japonesa molt potent amb una estètica molt kawaii i que tot bon otaku coneix. El nadal 2013-2014 van decidir fer una “white collection”, elaborant de manera limitada productes de la marca, en aquest cas, els brots de bambú nevats. El resultat és molt maco i el detall de les galetes és clavat al que s’ensenya a la caixa, tot un detall positiu.


La xocolata és molt bona, molt més que qualsevol xocolata blanca (o hauria de dir succedani de xocolata?) però crec que cal mencionar que gran part del bon sabor que donen aquestes galetes no és només de la xocolata, sinó també de la galeta. La galeta de farina (blat) té un punt de mantega (aka greix) molt bo, a més a més, em comenten que podria tenir un aromatitzant cítric, com ara taronja (una mica com els rubiols…). Això explicaria perquè és impossible guardar la bossa per més tard o un altre dia.

I parlant de bosses... veieu la diferencia entre aquestes bosses i les dels bolets (no només cromàticament)? Mola, oi?

Queda pendent els Takenoko no Sato de matcha i xocolata… però m’han dit que és d’edició limitada. Si és així, m’indignaré molt! :(



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Palitos Oka Loka

Al desembre de l'any passat parlava de la colombiana Super i el seu Magic Mix , un sobre d'aquests que pal per anar llepant i fer servir com a eina per menjar la pols que hi ha al fons. Segur que n'heu vist perquè durant uns quants anys va ser molt popular i segur que ara també n'hi deu haver a les botigues. Que recordi ara mateix, l'última vegada que en vaig comprar tenia un peu com a caramel per enganxar-hi la pols. Molt curiós i higiènic, hehehe. Però si això de convertir-vos en un os formiguer no és el que busqueu, els de Super també tenen uns Palitos que són uns fantàstics i innovadors fideus de colors de poc més d'un centímetre en cinc sabors diferents que són gaire clars, menys el groc que és llimona... la resta crec que són sabors sud americans, tipus guaiaba , mango , etc. De nou, crec que l'envàs, la tipografia grafitera de la marca Oka Loka i la composició dels elements queda totalment relacionat amb el públic juvenil a qui va dirigit. ...

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure ...

Napoleon Energy

Fa pocs anys, van sortir aquestes begudes energètiques, del que en sóc bevedor ocasional. Concretament, m'agrada la Redbull (d'Austria), la més popular i, si no vaig errat, la més ensucrada de totes. N'hi ha d'altres, com la Burn , la Pussy , la Monster (alerta aquesta!), la Pinkfish o la de casa: Despertaferro . I moltes més que ara no em venen al cap, però qu epodeu donar un cop d'ull al Top15 si us fa gràcia, aquí . A partir d'aquí, són moltes les coses que porten "energia" (o taurina) fins arribar al punt que per fer una cosa "jove", cal que porti tot allò que porti el cos al límit del que és saludable i el que no ho és. Ara sembla que toca infectar els caramels amb el nou concepte d'energy, i ja són dues les marques que venen aquí (llegiu Catalunya, però diria que és extensible a tota la península)  els seus productes "amb una energia de collons". Imatge de La Celia Avui però, faig menció de les boles Napoleon ,...