Passa al contingut principal

Happydent de síndria amb "fruita"

Abans de fer una nova entrada de Happydent, he hagut de fer un research força molest i massa llarg pel meu gust. Ho he fet per posar una mica d’ordre jo mateix, però trobo que això és una feina de Perfetti van Melle, vaja, si el que pretenen és vendre xiclets… o que Happydent tingui un sentit.


Happydent dientes felices. Foto de Golosinas Matas y Almirón

La pregunta que em feia jo, era quina diferència hi havia entre els Happydent No Limit que vaig comentar al desembre del 2012 i els que NO són limit, és a dir, els with fruit o que van acompanyats amb el lema dientes felices (o dientes sanos)? La resposta, CREC (no ho tinc massa clar) és en els ingredients.

Imatge del Happydent No Limit, que vaig comentar aquí al seu dia.

Gràcies a la feina que fa la botiga online El Rincón, posant els ingredients dels productes, he pogut comparar entre els No Limit (de maduixa, poma i gerds) amb els que són més farmacèutics. Aquests últims tenen un 13% de Xylitol mentre que els No Limit no especifica el percentatge, però queda clar que és inferior, ja que porta molts altres edulcorants i l’afegit del suc de fruita (tampoc n’especifica el percentatge). El que em sorprén és que tots dos portin aspartam o E951 (i no precisament poc), després de la gran campanya i conscienciació sobre la nocivitat d’aquest producte, especialment en els dolços i begudes carbonitzades.


Conclusió, que el happydent comú és un xiclet que com Orbit o Trident, pretén ser un substitut a rentar-se les dents i crea un film protector contra individus indesitjables, mentre els No limit, són xiclets refrescants amb un sabor de fruita molt potent. I els d’avui?

On poso jo el Happydent with fruit de síndria? Gràficament és diferent dels altres dos grups… diu que té fruita però no és “no limit”, sinó que correspon al grup de “xiclets dentífrics”… el que deia, Happydent és una marca que va molt perduda, però MOLT, i això és el pitjor que li pot passar a una marca.
I per acabar, l'últim element gràfic del circ Happydent, la seva versió a l'asia / Imatge de Rezika

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,