Passa al contingut principal

Cremosa de Chupa Chups

Fa molt de temps, força abans d’obrir aquest bloc, col·leccionava els caramels per fotografiar-los i pujarl-os al Flickr. El temps, em va acabar portant a parlar-ne d’ells, ja que moltes vegades acabava oblidant quin sabor o aspecte tenien (els dolents no, aquests em quedaven gravats al cap).


Un dels productes que em fa més ràbia no haver comentat aquí són els Cremosa de Chupa Chups. La marca Cremosa, propietària de Chupa Chups i alhora de Perfetti Van Melle, va ser registrada per aquest últim des de Lainate (Milà, Lombardia) a l¡octubre del 2002, així que dedueixo que és a partir d’aquesta data (més aviat el 2003) quan el producte surt al mercat.(1)

Caixeta de caramels farcits Cremosa / Foto: Gondola digital

Els Cremosa, són els productes de Chupa Chups que ells consideren de sabors cremosos (és a dir, productes làctics: amb iogurt, llet, nata...) però paral·lelament, van aprofitar el renom de la marca Chupa Chups per fer el primer “producte sense pal de Chupa Chups” i farcit.

Dels pocs anuncis que he trobat a internet / Foto: Annitasarro

Pensat fredament, és una parideta, però alguns s’entossudeixen a anomenar-ho marketing. Per fora són molt similars als Solano, als Werther’s o tants altres caramels dipositats amb la particularitat de ser una mica més alts per poder-hi posar el farcit de xocolata. Són sense sucre, tot un detall i estan (o estaven) disponibles en tres sabors força clàssics: Maduixa, Toffee (el que apareix a la foto), Menta (que surt a l'anunci) i Cafè (n'hi ha un altre que surt a un altre anunci, aquí, que sóc incapaç de veure). La valoració no la puc fer, ni tampoc puc recordar com era el farcit, però tot em fa pensar que tenia unes similituds amb els Choco Glee de Yupi, comentat aquí al seu dia.

Anunci dels Cremosa en caixetes sense el sabor menta però amb un altre desconegut. / Foto: Annitasarro

(1) Qui vulgui, pot comprar la marca, porta des del 2012 “lliure”. Esteu avisats.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,