Passa al contingut principal

Sarialís de Bicentury

Bicentury és una marca que fa temps que veig al super, no l’agafo mai perquè entra dins d’aquestes marques que potencien valors com fibra, light i baix en tot per no engreixar ni un mil·límetre el ventre. I quan un va amb bici, el que li fa falta és ben el contrari… però ençà que tinc el blog, hi paro força més atenció (així que aviso que d’ara endavant, hi poden haver entrades «dietètiques», vejam quan dura).


La barreta d’avui, entra a la col·lecció Sarialís, una marca que com podeu deduir pel nom, conté un alt percentatge de fibra. Si creus que en té poc, com a novetat, hi ha la Sarialís+, que conté multicereals i en una quantitat molt generosa.


A la primera queixalada, ja començo a notar aquella xocolata insípida (carregada, aixó si, de vitamines: A, D, E, B1, B6, B9-àcid fòlic, B12, biotina i àcid pantotènic) típica d’aquests productes i que, al revés d’alguns productes banyats de xocolata, el que salva la valoració de la barreta és aquesta massa de milti-cereal airejada que hi ha a l’interior. No en tornaré a menjar, ja ho deixo ben clar. No és el meu tipus de producte, però reconec que forma part d’un mercat molt suculent per les empreses, doncs hi ha un públic molt fidel darrere.


Bicentury, per sorpresa meva, és una empresa arrelada al nord del país, al costat de Girona a un poble: Quart (si, l’he buscat al Google maps). La seva línia de fabricació, des dels anys 80, ha sigut fusionar la industria farmacèutica amb l’alimentària creant productes snack saludables per la gent obsessionada amb el seu pes i figura. A continuació, unes imatges de la fàbrica i del laboratori I+D



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,