Passa al contingut principal

Toffers de xocolata

Si d’un toffee s’ha parlat molt a Espanya, és del Toffers de El Caserío de Tafalla, una empresa nascuda a Tafalla (útimament portem cada poble al blog que aviat superarem El Foraster) de la mà de Jesús Ramírez, qui fa 50 anys va fundar l'empresa empès per als coneixements que havia adquirit anteriorment "de gira" per França. A més a més, és una empresa que es mou molt bé per les xarxes socials, especialment destaco la llista de Spotify que ha creat per als Toffers, aplaudiments.


Els Toffers vénen embolicats en aquest paper negre que es veu a la imatge, unes fulles laterals purament ornamentals i una tipografia decorada amb el mateix ornament floral. Toffers es veu clarament, molt abans que el nom del fabricant.


Un cop obert, un caramel quadrat i amb una mica de michelin per tots costats, és a dir, oposat a l’efecte skinny que tenen els Halls, hi trobem aquest toffee semi-tou de xocolata. Ep, apunteu, boníssim. No m’ho esperava però el 20% de cacau que diu que porta, es nota. La mastegabilitat és força acceptable, no és descaradament enganxós com aquells Eclair que vam comentar fa temps i deixa un regust de xocolata a la boca molt agradable. Alerta, lluny de deixar-te tip, desperta molt la gana.


De moment, només he tastat el de xocolata però ja m’he apuntat els altres tres sabors: taronja, maduixa i menta-regalèssia. Amb una mica de sort, a finals d’any els haurem provat. No són difícils de trobar i val la pena provar-los, jo ho recomano i ja sabeu que si us ha agradat el mateix que a mi fins ara, aquest no us pot decebre.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,