Qui va dir dilluns, quan vaig comentar els Mentos gum, que aquesta cosa no existia? Tu? Doncs avui el Mentos gum de fruits vermells: maduixa, gerds i móres vermelles. El xiclet no val res, tot és molt “diluït” i poc treballat… un producte de tercera regional si ho comparem amb els mentos original (sense gum, vull dir). La causa? Mentos no fa xiclets, i si en vol fer, caldrà que treballi molt i segueixi perfeccionant el producte. Mentrestant, seguiré amb els meus Orbit…
Mentos va iniciar la seva activitat el 1948 a Holanda, i eren tal com els coneixem avui, unes petites esferes aplanades per dos costats oposats (com un plat volador) i una capa fina i dura al voltant, farcits amb una pasta tova masticable. A partir d’aquí va anar creixent fins a vendre’s a més de 130 països sota el paraigua de la multinacional Perfetti Van Melle, propietària també de Chupa Chups.
El que és entretingut també és veure la quantitat increïble de material que hi ha. Això et permet fer una valoració gràfica de la marca. Mentos no és una marca gaire "lògica" i va molt arrossegada per altres marques, especialment per tot el que fa Wrigley (la competència directa). Un exemple és el coi de 3D, després del grup Mars incorporated, tothom n'ha tret una versió 3D, 2D i amb "abreviacions juvenils SMS".
Un mentos 3D: mora, kiwi i maduixa.
Un mentos up 2 u (tú decideixes / depén de tu)
I un anunci que NO podia fallar. Espectacular.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada