Passa al contingut principal

Milky chocolate with honey (Atsuko Maeda edition)

Després del Look de matcha, que vaig comentar el mes passat, avui us presento el segon que he tingut de la casa Fujiya: el Milky farcit de mel. La veritat és que, amb la paraula Milky ja suposava que la xocolata amb llet seria més dolça que mai, i així ha sigut. La meva cara era un poema, però a mi em feia gràcia provar el marcit de mel… i mirar la gràfica kawaiiana que tenen els dolços japonesos.


La caixa, d’entrada, era sublim. A la dreta, la mossa auesta que molts us pregunteu qui és... és l'Atsuko Maeda del grup de J-Pop AKB48 (si voleu més info, al Google). Jo ja l’havia vist anteriorment (especialment al Youtube), així que l’he obert sense esperar. Així de loco he anat, pim pam. Sense pensar.


Després de veure cors a tot drap, com si fos sant valentí (així tu, en ple Agost pensant en sant valentí, i sexe, i jo què se… serà l’efecte platja… i bikini, i volei…)


Un detall de les abelles treballant, així molt japo. El tema de mel i la imatge de l'Atsuko, m'imagino que no és en va... un somriure dolç com la mel... massa poètic per ser una casualitat. N'hi ha tres models, per qui tingui moltes ganes de col·leccionar caixes de Fujiya, però jo amb aquesta ja n'he tingut prou.


Va, obrim ja la bossa que hi ha gana: una safata exactament igual que el Look amb quatre files de bombons de dissenys diferents (no és estrany coi, ho dic perqué és la safata on estan posats no tenen la forma del bombó, com és habitual aquí perquè el contingut quedi ben encaixat).


El farcit, és igual de generós que els Look de matcha (ho dic irònicament), gran part del sabor que hauria de tenir el farcit queda eclipsat rapidament per la xocolata lletosa i de poc valor, una llàstima no?

Després de donar-ho voltes, he recordat una entrada que va fer l’Orchid64 al seu blog, on comentava precisament els Milky i va arribar a una conclusió comparteixo totalment i descriu molt bé la meva percepció de la marca: Fujiya fabrica una xocolata d’una qualitat força inferior a la que aparenta, però d’una sabor popular que poca gent rebutja, això cal mesclar-ho a un envàs i un logo encara-més-popular que juntament amb la mascota, ja són tot una icona de la cultura japonesa. Tan popular que la gent els menja perquè són coneguts, no per la qualitat ni l’experiència gastronòmica.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caramels farcits de mel Woogie

Tornem a parlar de caramels de mel. Un clàssic al bloc, com sabeu, després de parlar dels farcits de Gerio (el gran i el petit ), els que importa Arcor sota el nom de Misky , els francesos de Culture Miel ara tocaria una versió de l'est. El caramel farcit italià ve embolicat en doble llaç, i d'un color molt clar. Vistós i elegant amb la informació mínima que s'exigeix a un producte d'aquestes característiques: Honey filled . Un filled que, de tots els que hi ha a la bossa de 225 grams, pocs compleixen el que considero un bon farcit. D'haver-n'hi, n'hi ha, tot s'ha de dir, però no suficient per repetir o recomanar-vos-el. Crec que he comentat alternatives al bloc que poden estar més a l'altura d'un caramel de mel. Llàstima, perquè us ho dic amb sinceritat, la presentació d'aquests caramels és per treure's el barret. Woogie , és una marca de la distribuïdora austríaca Gunz . Només cal veure la seva web per veure

Energy Pop de Cerdán

Ja fa molt de temps d'això, alguns potser no coneixíeu el blog encara, però Cerdán és una empresa de caramel amb pal, tipus chupa chups amb molta trajectória. Ho vaig comentar amb un xupa molt famós, el Conde Dracula , que porta xiclet a l'interior i avui, tocarà una novetat peculiar. No és peculiar el concepte energy , ni les versions de la cafeïna amb taurina que han tret empreses de dolços després del boom Red Bull, però si que ho és, dins del sector, tenir un xupa focalitzat només a aquest valor afegit. Amb un parell de cerques a internet, l'he pogut veure al costat de l' Hèctor Barberà , pilot de Moto GP . El sabor és acceptable, m'agrada el toc d'acidesa que  porta i el ginseng que hi han afegit. Comparant la Red Bull amb el xupa, amb el mateix gramatge, ens dona un producte ideal per aguantar un dijous universitari, una festa... o un matí tortuós de feina.

ISM 2014

Hola! Sant tornem-hi, un altra actualització del bloc amb moltes imatges, de ja fa quasi un mes... la fira ISM de Köln (Colònia, Alamània). Aquest any, siguen més previsor que l' any passat , vaig visitar la fira amb dos dies, molt més tranquil i amb possibilitat de parlar amb algunes persones sobre els productes que fan i futures novetats que estan en caure. Tot això ho aniré posant més endavant, ara però, anem a veure imatges de la fira, i anècdotes, moltes anècdotes. Entrada a la fira amb un sol poc normal per l'època, recordem, va ser finals de gener a la Koelnmesse . Comencem amb Austria, que ha mantingut la mateixa gràfica que l'any passat. Quan una cosa funciona, més val no tocar gaire res, com per exemple, han introduit el cercle vermell a sobre els stands on l'any anterior hi havia una mena de cortina de fils blanc. Ho podeu veure i comparar aquí . Gran Bretanya segueix amb la seva mania de posar la union flag a tot arreu . Per altra banda,